Kimble Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Sitter på lan nå og har -veldig- lyst til å spille noen runder redalert2. Problemet er bare det at vi har 4 cp pc'r (med ipx og tcp/ip), men de finner ikke hverandre når man kommer inn i "lobbyen". Har prøvd å søke på internett, men jeg finner ingen svar på dette problemet. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
555 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Har du oppdateringa til spillet? jeg hadde mye problemer før jeg la inn den Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hadde akkurat det samme problemet en gang. Løsningen var å gå inn på nettverkinnstilningen inne i spillet, for å så skifte på et tall, det er 2 alternativer, så du skifter bare til det andre. Dette er dessverre så lenge siden at jeg ikke husker hva tallene egentlig var, men det funka iallefall etterpå, noe som er det viktigste :wink: Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 prøv å gå på options --> network etellerannet der har du en en meny som heter network card. Prøv å forandre der, dere kan prøve å ha samme instiling på alle pc`ene.. tror det skal virke.. har vært borti samme problemet selv edit: akzj0n var raskest :oops: Lenke til kommentar
Brugle Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Alle må også ha IPX det er ganske viktig.. Og dessuten tror jeg ikke det fungerer med den nyeste versionen, hvis det er ulovlig. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Stemmer at det er et valg i nettverksdelen av options som du kan eksperimentere litt med. Forresten kan det lønne seg å ta slike spm på Gamer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå