Fosse Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) I ordlista i Nokia E65 så går det ikke an å legge til flere egne ord, de blir rett og slett ikke lagra. Syns jeg er merkelig, siden jeg i de tidligere mobilene har kunnet lagt til flere ord enn det jeg har gjort i E65 fram til nå. Finnes det et smart hode, som har peil? Eventuelt noe tredjepartsprogramvare som kan installeres? Den kjører Symian 60, tredje utgave. Endret 3. september 2007 av Fosse Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 I ordlista i Nokia E65 så går det ikke an å legge til flere egne ord, de blir rett og slett ikke lagra. 9420650[/snapback] Syns det virker veldig rart siden det virker på alle andre S60 mobiler ? Er du sikker? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 I ordlista i Nokia E65 så går det ikke an å legge til flere egne ord, de blir rett og slett ikke lagra. 9420650[/snapback] Syns det virker veldig rart siden det virker på alle andre S60 mobiler ? Er du sikker? 9425646[/snapback] Jeg hadde det samme på min N80...det virker som om når den blir full (og det er ikke sååå mange ord jeg hadde lagt inn), ville den rett og slett ikke legge inn nye ord lenger. Mener å huske at min gamle Samsung D600E byttet ut det eldste ordet når jeg nådde grensen for maks ord...det gjør altså ikke Symbian. Løsningen er antageligvis å redigere ordlista (kun de som er lagt inn kan redigeres). Søk i N80 tråden for hvordan dette kan gjøres. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 I ordlista i Nokia E65 så går det ikke an å legge til flere egne ord, de blir rett og slett ikke lagra. 9420650[/snapback] Syns det virker veldig rart siden det virker på alle andre S60 mobiler ? Er du sikker? 9425646[/snapback] Samme gjelder min N91, så det virker nok ikke på alle andre du.. Ingen nye ord har blitt lagt til på ihvertfall 6 mnd.. Lenke til kommentar
fiskum Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Det er bare Nokia, selve oppfinneren av ny-finsk, som ikke har skjønt at de aller fleste brukere legger til mange egne ord. SE har implementert en egen feature som gjør at man kan legge til så mange ord som man bare vil, samt redigere de etterpå. Dette er rett og slett dårlig fra Nokia sin side, men ingenting å gjøre med. Det er bare å lagre i vei, det samme ordet gang på gang, og neste gang du legger til et ord, forsvinner et annet (NB:det er bare ord du har lagt til som forsvinner, ikke de "vanlige") Jeg har kommet over et tredjepartsprogram som etterligner feature'n til SE, men har for det første ikke fått den til å fungere, og for det andre er det bare tysk, fransk, engelsk, spansk og nederlandsk ordliste. Det heter forøvrig QuickWrite tror jeg...Hvis jeg ikke tar helt feil er det smart mobile eller.no som har det... Endret 4. september 2007 av fiskum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå