Kenny™ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er på NRK2 akkurat nå... Herregud... Det gir meg frysinger og jeg blir nesten sint... spesielt når hun dama begynte å snakke om at Harry Potter hadde blitt henrettet hvis han var ekte... btw. er ikke kristen. <..< Jeg er ikke så flink til å formulere meg så ikke flame meg til verdens enda please. Diskuter. :!: Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 så litt på det jeg også. Er ikke kristen bare så det er sagt. Synes det er sykt at folk kan bli så "hypnotisert" av en religion. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hva slags onde, forvridde skapninger sender ungene sine på sånne leirer?! Lenke til kommentar
Konstabel Snabel Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Så programtittelen når jeg svitsjet forbi, gulpet litt. Fant nrk3 iallefall! Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hallo? Det liksom USA vi snakker om her da. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Hva slags onde, forvridde skapninger sender ungene sine på sånne leirer?! 9420581[/snapback] Sikkert foreldre som ble sendt dit selv... EDIT: Å hirre! De er jo nesten like ille som de som trener selvmordsbombere! Endret 3. september 2007 av kenny- Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hallo? Det liksom USA vi snakker om her da. 9420590[/snapback] javell, så dette er ikke "vanlig" praksis i fri kirker, jehovas vitner, pinsebevegelser etc.? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) This means war!" Dette burde ikke vært lovlig! Haha de ber og velsigner en papp-Bush!! :!: Endret 3. september 2007 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Også hyller de Bush!? will you sacrifice your life for our lord!? EDIT: teletubbiekid; akkurat :!: Endret 3. september 2007 av kenny- Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Glad jeg lever med en litt annen kultur her i Norge jeg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er denne dokumentaren positiv eller negativ i forhold til denne leiren? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Wow, og disse folka maser om at Madrasaer er farlige? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Virker som de kaller seg "evangelister" eller noe, tror de skal være USAs mest ekstreme kristene eller noe... O..o' teletubbiekid; tror de er nøytrale Endret 3. september 2007 av kenny- Lenke til kommentar
mkon Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Trodde det var et humor program med engang jeg....haha tragiske greier :!: Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Glad jeg lever med en litt annen kultur her i Norge jeg. 9420691[/snapback] teiper de faen meg over kjeften på barna med rød teip... ..antar at en del går inn på pollen "hva synes dere om kirkebrann" etter å ha sett dette... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Fikk så vondt av å se de stakkars barna. De skremmer vettet av dem, de hjernevasker dem. Grusomt å se på. Det værste var at jeg så den sammen med mine kristne besteforeldre, og hvertfall min bestemor mente at dette var alle tiders. Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Stakkars unger! Prakke så mye svada på unger som ikke er i stand til å velge sitt eget standpunkt selv er jo helt sinnsykt! Og USA sier midtøsten er gærne... Ta en titt på dere selv først kanskje? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Fikk så vondt av å se de stakkars barna. De skremmer vettet av dem, de hjernevasker dem. Grusomt å se på. Det værste var at jeg så den sammen med mine kristne besteforeldre, og hvertfall min bestemor mente at dette var alle tiders. 9420802[/snapback] Får det litt sånn vondt inni meg også... er en sånn rar frysning... det er liksom... ikke riktig... =/ Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Stakkars unger!Prakke så mye svada på unger som ikke er i stand til å velge sitt eget standpunkt selv er jo helt sinnsykt! Og USA sier midtøsten er gærne... Ta en titt på dere selv først kanskje? 9420816[/snapback] Det handler om å kaste dritt, henge ut, utrydde andre religioner for å bli større selv! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg ser bare masse folk som digger oppmerksomhet, makt og penger, og bruker religion som en måte å få det på. Kvalmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå