Gå til innhold

Cubase SE3, litt hjelp...?

Jarli

Anbefalte innlegg

Så på denne på www.sagevik.no og tenkte at det så ut som et greit program til en grei pris. Leste så på en annen nettside at dette bare er en oppdatering. Må man da altså ha et annet program for å kjøre dette. Skal i tilfelle klage på informasjonen på siden.. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

cubase 4 koster rundt 8000kr og Cubase studio 4 rundt 3000kr.

noen av de innebygde effektene, har blitt forbedret

designet på selve programmet, og en hel haug med små ting.

men du kommer langt med SX3.

Lenke til kommentar

Bruker selv SE3 og synes det fungerer utmerket. Det er noen funksjoner som ikke er der som er i 4, studio 4 og sx3 men jeg har selv ikke hat tnoe spessielt bruk for dette selv. Det er mer ting som audio warp f.eks. er ikke i se3 men den har timestrech som gjør akkurat det samme så det er ikke så mye du mister.. Det du ikke har av kompressor og slikt får du i plugin form..

Har du noe mer du lurer på om SE3 fyr løs. Har brukt det temmelig fast i noen år nå.

Lenke til kommentar

Time stretch er ganske enkelt å strekke lydfiler slik at de blir lengre eller kortere.

Audio warp er mye mer. Importerer man acidizerte looper vil disse automatisk tilpasse seg tempoet i prosjektet. Man kan selvsagt også gjøre dette med egeninspilte klipp etter at man har satt tempo på den.

Man kan lage warp-tabs og quantizere audio, få en inspilling med varierende tempo til å tilpasse seg fixed tempo osv..

Audio warp er et sett med kraftige verktøy som baserer seg blant annet på time stretching.

Lenke til kommentar
Time stretch er ganske enkelt å strekke lydfiler slik at de blir lengre eller kortere.

Audio warp er mye mer.  Importerer man acidizerte looper vil disse automatisk tilpasse seg tempoet i prosjektet.  Man kan selvsagt også gjøre dette med egeninspilte klipp etter at man har satt tempo på den.

Man kan lage warp-tabs og quantizere audio, få en inspilling med varierende tempo til å tilpasse seg fixed tempo osv..

Audio warp er et sett med kraftige verktøy som baserer seg blant annet på time stretching.

9445303[/snapback]

ah jeg skjønner. jess det høres gøy ut.. men jeg tror egentlig ikke jeg vil få bruk for det noen gang..

hvordan musikk lager du egentli gtrådstarter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...