GeCcO Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Desert Combat er nå sluppet i versjon 0.2 med en hel del forbedringer fra beta'en, eks. nå er det faktisk mulig å fly helikopteret, humwee'en blir ikke like skadet som før, nye våpen (ny sniper-rifle, enginere har nå et maskingevær noe sånt som en Para m249) nytt layout, pluss noen andre småting link til Desert Combat: http://www.xgamer.net/downloads/DesertComb...e%20Install.exe Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Denne moden rocker vilt! har testet den med noen kompiser, og jeg må si dette er en vinner. Ser for meg cs utvikling på denne. Noen som vet om gode servere som kjører Desert combat 0.2 ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Kanskje bare jeg som er blind, men hvor finner jeg DC når jeg har gått inn i BF42? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 du finner det under "multiplayer" og "custom games" Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 det er ikke helt til beta enda, fortsatt er det alpha 0.2. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 denne versjonen heter "Public Alpha" men den første versjon het "Public Beta" litt rart da, alpha kommer jo før beta ? Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Det mangler en del kjøretøyer ja, men det er hovedsaklig kartenen som ikke er med. De har laget mange nye kart som er dobbelt så store i forhold til bf1942 sine, pluss at det er snakk om en del balanse justering. Uansett så blir vanlige bf1942 kjedelig etter du har spilt denne moden. Som å spille multiplayer half-life knotra cs :wink: Lenke til kommentar
magfa Skrevet 24. januar 2003 Del Skrevet 24. januar 2003 genial mods det der da!! helt rått faktisk. Lenke til kommentar
John Doe Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Har ikke lastet ned noe til BF på lenge så et aldri så lite newbie spørsmål: I hvilken mappe legger jeg nye mods/maps? Ellers andre maps som er fine? linker? John Lenke til kommentar
The man! Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 nå er det kommet enda en oppdatering for 1,3 patchen. A10 sin minigun er blitt allt for bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå