Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Håper dette er rett forum:

Jeg skal selge min gamle PC til en kamerat av meg som nå skal ta sine første steg inn i PC-verden, men jeg er noe usikker på hvor mye jeg bør ta for den. Om jeg ender på en buddy-pris er høyst sannsynlig, men jeg ønsker bare å få litt tilbakemelding på hvor mye den er verdt.

Det er en PC basert på REC Spectra-serien, med en 17" skjerm & tastatur/mus.

Hovedkort: Epox EP-BX3

CPU: Pentium III 500MHz

Skjermkort: ATI LT PRO AGP

Minne: 384MB

CD-brenner: Yamaha CRW8424E

DVD-spiller: Pioneer DVD-103

Harddisk: IBM 12,4GB

Og leveres i tillegg med rimelige ISDN- og nettverkskort, samt litt programvare.

Et annet spørsmål: Fins det andre nettsteder som kunne hjulpet med å finne bruktpriser?

Mvh,

Hallrar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kamerat pris?

Har man betalt mye penger for en gjenstand gidder man ikke selge den mye billigere selv om det er en kamerat.

Om du hadde hatt en bil til salgs og en dude ville kjøpe den av deg for 190.000,- ville du alikevel solgt den til en kompis for 150.000,- ?

:rofl:

Lenke til kommentar
Kamerat pris?  

Har man betalt mye penger for en gjenstand gidder man ikke selge den mye billigere selv om det er en kamerat.  

Om du hadde hatt en bil til salgs og en dude ville kjøpe den av deg for 190.000,- ville du alikevel solgt den til en kompis for 150.000,- ?  

Er det så idiotisk? What are friends for?

:rofl: right back at ya! :wink:

Lenke til kommentar
Kamerat pris?  

Er det så idiotisk? What are friends for?

:rofl: right back at ya! :wink:

Ok, det var et utrolig dårlig eksempel, men du skjønte sikkert hva jeg mente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...