mafiamann Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 men det jeg lurere på hva er forskjellen mellom m87 og n87 begge er LCD tenkte jeg skulle slå til 46" m87 får det til 25.000 inkl. 5 års forsikring.. men så så jeg n87 og er usikker på hvem jeg skal kjøpe... skal sitte 3-4 meter unna har kabel fra GET men skal også kjøpe meg en bærbar nå, og koble den til tven, slik at jeg kan se på HD ting via den Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 men det jeg lurere på hva er forskjellen mellom m87 og n87 begge er LCD tenkte jeg skulle slå til 46" m87 får det til 25.000 inkl. 5 års forsikring.. men så så jeg n87 og er usikker på hvem jeg skal kjøpe... skal sitte 3-4 meter unna har kabel fra GET men skal også kjøpe meg en bærbar nå, og koble den til tven, slik at jeg kan se på HD ting via den 9420266[/snapback] N87 er en gammel modell ,M87 er nyeste fra Samsung. Kjøpte selv 40" M86 forrige uke og er kjempefornøyd. Sitter ca. 3 meter unna og bildet er perfekt. (analogt tv-signal) Skal skaffe meg bakkenettet etterhvert og regner med flotte tv-bilder da. Gå for M87 ,du blir veldig fornøyd med det valget er min mening. Lenke til kommentar
SleepOO Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hva er forskjellen på M86 og M87 da? Jeg fant nesten ingenting når jeg sammenlignet de to... Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Den eneste forskjellen på M86 og M87 er den lille blanke lista som er nederst på M87. Så det er altså bare kosmetisk. M86 er helt svart. Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 ah.. godt å vite.. men han på elksjøp idag sa at sharp er blitt bedre enn samsung nå, og at jeg burde gå for de.. ( en 42" lcd til 20.000 ).. tror det bare var tull as hehe.. men da er det bestemt jeg går for 46" til samsung. (m87) da gjenstår det bare å finne en bra bærbar som jeg kan koble til samsungen å se på HD-filmer i full 1080p Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 For det første kan du lese tester av både sharp og samsung på hdtvtest.co.uk For det andre må du være klar over at det krever ganske mye av hardware for å spille 1080p, også vil du gjerne ha dvi-utgang på den bærbare. Kan ikke huske om den støtter 1:1 pixel mapping på vga, for det har jeg nemlig ikke prøvd... Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 ah.. godt å vite.. men han på elksjøp idag sa at sharp er blitt bedre enn samsung nå, og at jeg burde gå for de.. ( en 42" lcd til 20.000 ).. tror det bare var tull as hehe.. men da er det bestemt jeg går for 46" til samsung. (m87) da gjenstår det bare å finne en bra bærbar som jeg kan koble til samsungen å se på HD-filmer i full 1080p 9423716[/snapback] De nyeste Sharp lcdne er faktisk utrolig fine, og har en bra kvalitet.Synes de ligger på nivå med samsung skjermene, men av en eller annen grunn er jo sharp litt dyrere. Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 ok.. men hva blir forskjellen på dvi og hdmi ? jeg tenkte at hdmi var best jeg.. så jeg kan glemme hdmi utgang og fokusere på DVI da.. gikk foresten for samsung sin M87 46" lekkert. Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 hmm.. tven er koblet til vanlig antenne.. så bildet er ikke så bra.. mye støy... men det jeg reagere på, er at det kommer litt røde striper vannrett innimellom når bildet røerer på seg, er det pga antenne signalet eller er det noe feil ? Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 fikk ringt elskjøp og bytta tv på dagen. nå er det MYE bedre. Lenke til kommentar
cybertrec Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 ok.. men hva blir forskjellen på dvi og hdmi ? jeg tenkte at hdmi var best jeg.. så jeg kan glemme hdmi utgang og fokusere på DVI da.. gikk foresten for samsung sin M87 46" lekkert. 9444115[/snapback] Dersom du skal ha deg en bærbar pc så er det Best om den har Hdmi utgang ja, Men det er veldig få pc'er i dag som har Hdmi utgang og da er Dvi nest best, det er også veldig enkelt å få overgang fra Dvi til Hdmi. Vga havner på en tredjeplass men er egentlig 4 plasser ned fra Hdmi og Dvi. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 synd du ikke kjøpte M86 istedet. Jeg hadde M87 og priset meg lykkelig for at det døde litt mindre enn 30 dager etter kjøp slik at jeg kunne bytte det inn, få penga tilbake og kjøpe M86 istedet. Den sølvstripa ble utrolig irriterende.. Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 synes den er sølvstripe gjør den fin jeg tenkte på denne bærbare da.. HP Pavilion dv6563 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå