medlem-130744 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 morsomt og lese inleggene deres, creed:) Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det en gang noe å spørre om en gang? Hvis jeg hadde vært deg hadde jeg helt klart sagt ja hvis hun var en fin MILF. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvis dama er fin, hadde jeg ikke vært i tvil engang. Lenke til kommentar
IndR Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Go for it selvfølgelig. I mine øyne er det en bonus at hun er litt eldre enn deg, morsomt med litt variasjon.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kjør på. Men nå som du bruker tiden på forumet har du sikkert mistet sjangsen! :!: Lenke til kommentar
asdfjkl1235 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kjør på. Men nå som du bruker tiden på forumet har du sikkert mistet sjangsen! :!: 9428046[/snapback] en typisk feil Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Første jenta jeg hadde sex med var 18 når jeg var 15, greit nok Men jeg har en kompis på 23 som er sammen med ei på 46, den synes jeg er litt kvalm Mye pga utseendet hennes + at hun har en sønn som er 18 men liker man hverandre skal ingenting stå i veien Lenke til kommentar
neoman Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg ville ikke gjort det i din sitvasjon for å si det sånn. spesielt ikke bare for å ha sex. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kjør på, å bare ha sex med ei som er eldre er da ikke noe annet enn positivt, MILF... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 alt skjer jo i skjul så blir kun jeg og hun som vet om det. denne setningen sier meg at hun er i et forhold (gift/samboer) og du bør derfor være ytterst forsiktig med hva du gjør. plutselig har du en grinete ektemann/samboer på 50 på døren.. og da vet jeg om en som sliter iallefall. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du ville blitt mobbet reste av livet om noen fant det ut. om sønnen hennes eller mannen hennes fant det ut tenk deg da. Finn deg ei på din egen alder:P Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Du ville blitt mobbet reste av livet om noen fant det ut. det spørs litt hvor gammel trådstarter er. da jeg var 23 hadd ejeg med med ei på 38 (med andre ord 15 års aldersforskjell) og de av kompisene mine som vet om dette har på ingen måte kommet med negative kommentarer til dette. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Kjør på!rekorden min er 18 eldre en meg... 9420407[/snapback] Gratulerer, det høres ut som en konkurranse det her.... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Du ville blitt mobbet reste av livet om noen fant det ut. Nja, heller respekt for å klart å ligget med noen som var eldre. Hadde det vært motsatt kjønn for beggeså hadde personen blitt mobbet resten av livet Endret 5. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
IndR Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ikke tenk så mye, go for it.. Det er jo ikke hver dag du får en slik sjanse, selv om det ikke er SÅ vanskelig. Klart er det jo en risiko at noen kan finne det ut, men det er da ikke negativt i mine øyne at venna finner det ut hvis dama er fin? Hvis derimot sønnen eller mannen finner det ut, er det såklart negativt, men nå har jo trådstarter sagt at det bare kommer til å være han og dama som får vite om det. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Sålenge hun er attraktiv for deg så. Du sier du er 24 år og hun er 15 år eldre, da er hun 39 år da. Tsja, fint det. Kjør på. Da jeg var i militæret hadde jeg en venn som var 19 og hadde hatt sex med ei på 43 år, så hun var vel 24 år eldre enn han. Det går hvis man vil. Ikke alle vil, men DU vil jo, så da burde du bare gjøre det. Ta henne skikkelig hardt da, bakfra. Og rapporter tilbake til oss, så får vi høre hvordan det gikk. Ta i et tak for meg også. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er hun fin så er det vell bare å go for it Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hva er likheten mellom en dame og en hundedrit? Jo eldre de er, jo lettere er de å plukke opp. Hoho. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Kanskje du lærer en ting eller to også.. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Er ikke værre enn at om du har lyst, gjør du det. Hvis ikke, drit i det. Hadde jeg sett meg ut en flott dame på den alderen, og fått muligheten, hadde jeg desidert benyttet meg av den. Sikkert spennende og en ålreit erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg