Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

sjanse til å ha sex med en eldre dame


Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Jobba i barnehage før. Flere av damene der jeg fikk god kontakt med på fester for å si det sånn. Hadde sex med 2 av de. Begge gift med barn, men fy faen så digg. De ble våte som fy og viste skikkelig godt hva de drev med. Dette er nå mange år siden og jeg har ikke hørt noen ting. Jeg antar de utnytta meg for å tilfredstille en evnt. fantasi. ikke meg imot..

 

Man angrer på det man ikke har gjort når man blir eldre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja fy faen, om jeg får kjerring og barn når jeg er voksen og noen humper henne så klikker jeg :angry:, syns nesten synd i jæveln da. man skal synke lavt for å pule dama til noen andre.

 

Synd på gutten, blir det ikke kjerringa din sin skyld?

For all del, gutten er bare ute etter sex, men dama med mann og barn må vel tenke lenger?

Alle som forsvarer dama og banker/truer osv mot gutten/mann, er bare dumme, dere må da faen tenke at dama ville det, ergo mer skyld på dama som gjorde det selv om hun hadde mann og/eller barn?

 

Edit: Mye skrivefeil, orker ikke rette.

Lenke til kommentar
heisann.

ville bare spør hva folk her mener.

har nå sjanse til å ha sex med en dame som er 15år eldre enn meg, hun ser bra ut osv. alt skjer jo i skjul så blir kun jeg og hun som vet om det.

hadde dere tatt sjansen?

 

Jeg hadde nok ikke gjort noe slikt.

 

 

Tror ikke random sex er noe for meg for å si det sånn.

(slik din situasjon er)

 

hva synes dere om denne situasjonen`?

 

Gjør som du vil, men som en eller flere har påpekt:

Hun kan være i et forhold.

(og det kan være ufint å ødelegge andres liv pga. egen lyst!)

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar

Kan jo også tenke på det slik, for å kverulere skikkelig, hvis hun likevel ha sex med en yngre person, så har hun flere valg. Det jeg prøver å si er at hvis ikke du gidder å ha sex med henne, og hun fortsatt vil kan hun fint finne seg en annen random fyr, fortsatt dama som ødelegger forholdet/ekteskap osv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...