Reddog Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har en 4Gig USB stick, som jeg lurte på om det var mulig å installere Windows XP på, i stedet fra å kjøre den fra en harddisk. Tenkte at ting ville gå mye fortere, vist jeg gjorde det Må jeg han en spesiell USB stick? Er det mulig? Jeg har mulighet i Bios å sette USB som første boot device. Noen som har erfaring, tips? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) tror nok ikke det vil gå fortere, dessuten har flash disker en levetid på et begrenset antall skrive opersasjoner og vil antagelig ikke ha spesielt godt av å bli brukt til OS Endret 3. september 2007 av SirAmp Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er svært vanskelig å få til. USB blir resatt under oppstart, så du får ikke engang installert. Flash er dessuten tregere enn en harddisk. Lenke til kommentar
thule1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det går fint....Se Denne----> http://www.ngine.de/index.jsp?pageid=4176 Lenke til kommentar
thule1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Og så har du denne:(Windows XP - USB Stick Edition - Only 60 MB) Har ikke prøvd den ennå...Men her er Linken: *link fjernet av moderator* Endret 10. september 2007 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå