Bytex Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Som jeg sa, jeg ble aldri spurt om slikt på noen av intervjuene jeg var på. Og hva så om du forteller en liten hvit løgn, hovedpoenget med at de spør er for å vite at du ikke blir innkalt mens du jobber hos dem. Og det blir du jo ikke, so case solved. Endret 6. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Endelig, etter 3 deprimerende uker ble jeg dimma. Etter å ha forsøkt å være i militæret å gjøre det jeg skal orket jeg bare ikke mer.Sinnsykt deilig å være ferdig! 9419694[/snapback] Grattis Fy faen, hele tre uker Du må virkelig ha nådd kjelleren, får jeg berøre deg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Jepp han blir nok helten til alle emoene på forumet. "Fyfaen, deppa, sånn på orntli lissom?! Digger du linkin park?! *worship*" Endret 6. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Gratulerer med dimminga Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Om du skriver på cv'en at du har vært i militæret i 2007-2008, men bare var inne 3 uker, lyver du jo.Og ikke glem at enkelte gjerne vil se sluttrapporten du får når du dimmer fra militæret, står gjerne endel om innsats, disiplin osv. Og om du nekter å vise noe sånt, kan de begynne å lure. Edit: Og siden du dimmet nå, er det jo bare for deg å komme igang med noe, så får du ikke noe tomrom på cv'en. 9442229[/snapback] Jeg har ikke sagt jeg skal skrive på CV'n min at jeg var i militæret 2007-2008. Blir jo bare helt feil. Kan da ikke si jeg har fullført tjenesten! Og som sagt skal jeg snart begynne å jobbe. Jeg må vente siden jeg er sykemeldt par uker. L4r5: Takk, Var deilig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nei, jeg søkte ikke på jobber før minst ett år etter jeg dimma, da. Så jeg kunne si at jeg var i forcen det året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå