Drunken_Master Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Endelig, etter 3 deprimerende uker ble jeg dimma. Etter å ha forsøkt å være i militæret å gjøre det jeg skal orket jeg bare ikke mer. Sinnsykt deilig å være ferdig! Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Etter å ha forsøkt å være i militæret å gjøre det jeg skal orket jeg bare ikke mer. 9419694[/snapback] Hehe, hvis du har gjort det du klarte kan ingen klandre deg. Velkommen hjem igjen. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Takk takk=) Greit å prøve hverfall. Men deilig å være ferdig:) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Militæret passer ikke for alle, så jeg klandrer deg ikke. Det kan være en psykologisk påkjennig for visse, mens andre elsker det. Ingen er like. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Jeg taklet det ikke så godt, følsen av og leve i fangenskap er veldig deprimerende. Særlig når man vil hjem til sin kjæreste. Men syntes det var verdt å prøve i forhold til å sluntre unna ved sesjon. Reiser hjem med fly kl 20:30 idag:D Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Gikk du ut med psykisk grunnlag da? Fine papirer du får med deg da :] Faen ikke verdt det. Da kjører man heller på med ett år, og slipper de "psykiske problemer" papirene. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Eneste som skjedde var at psykologen sendte info om at jeg har hatt deprisjoner til fastlegen min. Så han er klar over det om jeg skulle ha problemer i fremtiden. Jeg har ikke leika meg sinnsyk da, det blir for dumt. Tror heller ikke du aner hvordan ett år er når du er lei deg og deppa hele tia! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Gikk du ut med psykisk grunnlag da? Fine papirer du får med deg da :] Faen ikke verdt det. Da kjører man heller på med ett år, og slipper de "psykiske problemer" papirene. 9426047[/snapback] Du tror visst ting er så enkelt du ja. Uansett, "papirene" fra militæret er ikke så mye verdt som folk blåser det opp til å være. Ingen av mine arbeidsgivere har faktisk spurt meg om millitærtjeneste når jeg tenker etter. Endret 4. september 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Finnes ikke noe papirer sånn i mitt tilfelle. Bare en lapp som det står jeg ikke er tjenestedyktig. Ikke noe om hvorfor. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Enkelt? Hva da? Tja, ikke kan du bli politi hvis man vil det. Eller ombestemmer seg og vil gjøre ditten eller datten senere i militæret. Er jo midt oppi rekrutten sjøl, og det er seriøst ikke så jævlig ille som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Gratulerer med dimmisjon! Synd du ikke likte deg i militæret. Jeg må forresten le av han som snakker om "psykiske problemer papirene". Edit: SvennAndre, kan du henvise til paragrafene i boken du har lest som sier at man ikke kan bli politi om man er blitt dimitert på grunnlag av noe som ikke er kriminelt ? Kjenner et par personer som er politi som begge ble dimitert gjennom psykolog. Endret 4. september 2007 av noelleon Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Enkelt? Hva da? 9426130[/snapback] Enkelt at om man har psykiske problemer, så skal man bare suge det i seg og kjøre på. Hva vet du om hva som feiler Drunken_Master f.eks? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Tror ikke du skjønner detta jeg. Har ikke bare med selve militæret. Dessuten så er CSS gjennomsnittlig enklere enn Sambandet! Etter hva jeg har merka hvertfall. Å det har heller ikke noe med saken å gjøre. Du aner jo ikke hvordan detta er! Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Gratulerer med dimmisjon! Synd du ikke likte deg i militæret. Jeg må forresten le av han som snakker om "psykiske problemer papirene". 9426139[/snapback] Takk:) Prøvde hvertfall, gikk bare ikke. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 En gammel klassekamerat ble med meg opp hit og fikk problemer, taklet ikke å være "innestengt" og sånt. Var ellers i fin form, men ble dimma på det psykiske grunnlaget og mista jobben han var i som lastebilsjåfør når han kom hjem igjen. Ja, pga. de papirene. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Men er ikke noe papirer jeg må vise når jeg søker jobb. Så ser ikke noe problem. Lenke til kommentar
lain Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Du kan få spørsmål om du var i militæret, vil du da lyve og si nei, eller vil du si du ble dimmet, og evt hvorfor? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vel, det er som sagt ikke noe problem, jeg vet om flere som ikke har gjennomført miltiærtjenesten, og et par som gjennomførte med mindre enn flatterende papirer. De har jobb, familie og klarer seg fint i dag. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Neida, fint at du slapp siden du ikke vil. Vet om mange som her som sitter med fullt hus/billån og som har ryggproblemer som ikke får dimme. Utrolig teit, men men. Men han kompisen min sa og at den følelsen av å være innesperra var så kraftig, men det syns jeg virker litt rart, mtp. at vi kan labbe hvor faen vi vil etter tjenesten, feks. Endret 4. september 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Vil nok ikke lyve, ser ikke grunn til å lyve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå