MrL Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) ... så er jeg forsatt i tvil om dette blir årets spill. Drit bra, men alikevel tror jeg Crysis vil være bedre.. . Bioshock var også litt for kort..men helvetes mye morro de timene det varte.. Endret 3. september 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bioshock er bra men du kan ikke sammenligne bioshock og Crysis... Crysis kommer til å bli årets fps shooter uten tvil... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Crysis blir nok i en egen klasse, ser helt rått ut, selv om man tar bort grafikken. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bioshock er et bra spill, ingen tvil om det. Perfekt er det riktignok ikke, har allerede uttrykt noe av det i anmeldelsestråden. Det var ikke bedre enn S.T.A.L.K.E.R. og jeg tror Crysis og Unreal kommer til å eie det. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg er knallfornøyd med Bioshock. Synes historien er spennende, og jeg liker å utforske Rapture for å finne så mange dagbøker jeg kan For min del så spiller jeg Bioshock for historien sin del, og så kommer jeg til å spille Crysis for grafikkens del. Vi kan jo ikke akkurat påstå at Farcry hadde en så fantastisk bra historie.. Lenke til kommentar
nosync Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bioshock er et bra spill, ingen tvil om det. Perfekt er det riktignok ikke, har allerede uttrykt noe av det i anmeldelsestråden. Det var ikke bedre enn S.T.A.L.K.E.R. og jeg tror Crysis og Unreal kommer til å eie det. 9430607[/snapback] Å HERREGUD! Ikke si meg at du faktisk sammenligner BioShock med Crysis og Unreal??? Er du helt på tur eller? BioShock er et reint Story drevet FPS, med handling som hovedmålet. Crysis er action FSP med et storyline klemt inni, samme med Unreal (om den driten HAR story i det heletatt tviler jeg på). Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bioshock er et bra spill, ingen tvil om det. Perfekt er det riktignok ikke, har allerede uttrykt noe av det i anmeldelsestråden. Det var ikke bedre enn S.T.A.L.K.E.R. og jeg tror Crysis og Unreal kommer til å eie det. 9430607[/snapback] Å HERREGUD! Ikke si meg at du faktisk sammenligner BioShock med Crysis og Unreal? Er du helt på tur eller? BioShock er et reint Story drevet FPS, med handling som hovedmålet. Crysis er action FSP med et storyline klemt inni, samme med Unreal (om den driten HAR story i det heletatt tviler jeg på). 9430708[/snapback] Unreal og Crysis er ikke helt i samme gata nei, men de havner vel i samme klasse for "årets fps". Stalker derimot er helt samme gata. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Uannsett, det er en kun en tittel som er årets spill, uannsett om det har story, er fotball spill, skytespill osv. Og etter å ha spilt dette, tror jeg Crysis blir årets spill, ihvertfall FPS spill. Men nå har jeg ikke prøvd Crysis enda heller da, men det er hva jeg tror. Endret 5. september 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Radial Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg er redd for at folk har forvetninger om at Crysis skal få hunden deres til å snakke arabisk. Dersom det ikke skjer, så innfrir det ikke. Jeg tror Crysis blir et bra spill, men at det først og fremst blir et visuelt knallskudd. Av det jeg har sett har jeg vanskelig for å tro at Crysis vil være noe mer revolusjonerende eller -game of teh year- enn BioShock. For all del, jeg håper jo at jeg tar feil og at Crysis redefinerer hele sjangeren. Men hvem vet? Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Bioshock er et bra spill, ingen tvil om det. Perfekt er det riktignok ikke, har allerede uttrykt noe av det i anmeldelsestråden. Det var ikke bedre enn S.T.A.L.K.E.R. og jeg tror Crysis og Unreal kommer til å eie det. 9430607[/snapback] Å HERREGUD! Ikke si meg at du faktisk sammenligner BioShock med Crysis og Unreal? Er du helt på tur eller? BioShock er et reint Story drevet FPS, med handling som hovedmålet. Crysis er action FSP med et storyline klemt inni, samme med Unreal (om den driten HAR story i det heletatt tviler jeg på). 9430708[/snapback] Du har tydligvis aldri spilt der orginale Unreal spillet Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg tror at Hellgate: London om det slår an riktig har potensiale til å bli årets spill også Bare en måned til det kommer ut nå! håper virkelig ikke det blir utsatt, for jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå