morgan_kane Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) har vista enterprice. instalerte alkohol 120% og fikk bluescreen, og nå får jeg bluescreen hele tiden når jeg starter opp selv i sikkerhetsmodus. alkohol 120% er det lenge siden jeg lasta ned og har brukt det på xp. trenger akutt hjelp. det er en skolepc Endret 4. september 2007 av morgan_kane Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 64-bit eller 32-bit? har du lagt inn en CD med Alcohol, eller har du bare installert det? Leste en nederlandsk trad, tok det som Vista ikke likte Alchohol. (no pun intended) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) instalerte det fra en fil på xp maskin min. står ikke om det er 32 eller 64 bit dette er alkohol versjonen Alcohol120% 1.9.2.1705 Endret 3. september 2007 av morgan_kane Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 kom an jeg trenger virkelig hjelp! er det ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) det endte med at jeg måtte formatere, heldighvis hjalp skolens it ansvarlig meg på skolenettet. Endret 4. september 2007 av morgan_kane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå