LucarioX Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Kommer ikke inn på Microsoft.com lenger med den maskinen jeg bruker nå. På alle andre maskiner jeg har prøvd kommer jeg inn, men ikke på denne. Har vært sånn noen måneder, men nå er jeg lei problemet! Får bare "siden kan ikke vises" opp på skjermen! ..? Hvordan løser jeg dette? Bruker Win XP Edit: Dette har ikke løst seg enda Kommer ikke inn på hverken MS sine sider eller Opera sine sider. Er visst ingen skadelige materialer på maskinen, så har ikke noe med det å gjøre. Som toppen av kaka fungerer heller ikke USB og CD-ROM diskene lenger. En melding kommer opp og sier "G:/ er ikke tiljengelig. Feil funksjon". Hva er dette for noe tøys? Er helt uaktuelt å formatere maskinen. Kunne det ha hjulpet å innstallere Vista? Endret 16. oktober 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Kommer fortsatt ikke inn Ingen som vet noe? Veldig iriterende problem. Håper på svar så fort som mulig! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Loggen kan kanskje fortelle om det ligger noe på pc'n som ikke bør være der (spyware m.m) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Har forsatt problemer med maskinen. Har oppdatert første post med nye problemer som har dukket opp. Gjør det slik istedenfor å lage nytt emne. Håper igjen på mange gode svar norbat: Ingen skadelige ting på maskinen Edit: Post nummer 1000 Endret 16. oktober 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Men post opp loggen. norbat finner kanskje noe som du ikke finner Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hmm, skal se på det Men hvordan kan spyware ha gjort noe slikt? Finner jo ikke noen skadelige ting på maskinen. Er hvertfall veldig upraktisk å ikke kunne bruke USB, ikke kunne bruke CD ROM og ikke kunne gå inn på mange viktige sider. Kan det være noe med en eller annen update en gang som kan ha ødelagt noen systemfiler? Men skal ta en titt på dette Hijackthis programmet. Endret 17. oktober 2007 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå