Rikky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Når jeg spiller av DVD-filmer på PC'en, blir bildet av og til splittet horisontalt når det er mye bevegelse, (vanskelig å forklare, er ikke sikker på faguttrykket) akkurat som når du har slått av vsync på 3D-programmer. Kan det være DVD-ROMen som er problemet? Den er av type gammel, er ikke sikker på hvor kjapp den er. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 hvilket program bruker du? R ikke sikker, men tviler på at det er dvd-romen. Jeg har en eldgammel creative dvd-rom og funker som bare nøkken den... Anbefaler PowerDVD hvis du ikke allerede bruker d da... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Har prøvd PowerDVD og WinDVD Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Virker som du har overklokket skjermkortet ditt en tøddel. Kanskje det har negativ innvirkning? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Jaha? Skal prøve å kjøre uklokket. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Ble det noen bedring? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Når jeg spiller av DVD-filmer på PC'en Sånn tilfeldigvis sone1/R1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå