cyclo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er det ikke mulig å bestille Netcom kontant på nett? Går man inn på netcoms sider står det bare "Hos forhandler" hvor det vanligvis står "bestill". Må jeg faktisk gå i en fysisk butikk for å få kjøpt et Netcom kontaktkort? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Eller ringe. Prøvde jeg og men fikk det ikke til. Eneste jeg kan komme på er om du kjøper deg en tlf bundlet med kontant. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får kun kjøpt NetCom startpakke hos forhandler, ja... -snubbel Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Fant ut at yatack selger netcom kontant startpakke her Edit: Men det hjalp visst ikke så mye. Eneste betalingsmåte var "kontant", skjønnte ikke helt det. Endret 3. september 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) NetRefill Med NetRefill fyller du opp ringekontoen med kredittkort på netcom.no eller direkte fra mobilen (wap/sms). På den måten får du mye lavere ringepris, akkurat når det passer deg. Endret 4. september 2007 av Pheonix Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 NetRefillMed NetRefill fyller du opp ringekontoen med kredittkort på netcom.no eller direkte fra mobilen (wap/sms). På den måten får du mye lavere ringepris, akkurat når det passer deg. 9423322[/snapback] Han spør etter STARTPAKKE, ikke påfyllingskort. Lese posten før du svarer, kanskje? ;-) -snubbel Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Stikk på Narvesen. Gjorde det nettopp, koser 99,- og du får 50 ringekroner og 50 sms. Jeg gjorde det slik at jeg kunne knytte den mot min Netcom main og deretter portere ut mitt faktiske nummer Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Stikk på Narvesen. Gjorde det nettopp, koser 99,- og du får 50 ringekroner og 50 sms. Jeg gjorde det slik at jeg kunne knytte den mot min Netcom main og deretter portere ut mitt faktiske nummer Kanskje litt dumt å skrive i en gammel tråd, men har akkurat det samme problemet. Får jeg simkort og abonnmentet kontant hos narvesen, eller mente du bare at man kan fylle opp kortet der? Lenke til kommentar
netcom_ks Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Stikk på Narvesen. Gjorde det nettopp, koser 99,- og du får 50 ringekroner og 50 sms. Jeg gjorde det slik at jeg kunne knytte den mot min Netcom main og deretter portere ut mitt faktiske nummer Kanskje litt dumt å skrive i en gammel tråd, men har akkurat det samme problemet. Får jeg simkort og abonnmentet kontant hos narvesen, eller mente du bare at man kan fylle opp kortet der? Du får både startpakke og påfyllingskort hos Narvesen :-) Mvh Ellen Bisgaard Kundekonsulent sosiale medier Netcom as Lenke til kommentar
netcom_ks Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 mange tusen takk I går ble det endelig mulig å bestille startpakke på nett: https://netcom.no/abonnement/mobilabonnement/kontantkort.html Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg hr lyst på et kontakort, og har sjekket priser rundt om. Dere har veldig gode priser Men barer lurer på noe. På de fleste andre sider (som telenor, tele2 osv) må man registrere navn og alt mulig med en gang. Men på deres side så skal man kun skrive adresse osv. Er det slik at man skal registrere kontaktkortet selv når man får det i posten? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det slik at man skal registrere kontaktkortet selv når man får det i posten? Ja, det stemmer. Det skal registreres opp mot ditt fødselsnummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå