Gå til innhold

Bestille Netcom kontant på nett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NetRefill

Med NetRefill fyller du opp ringekontoen med kredittkort på netcom.no eller direkte fra mobilen (wap/sms). På den måten får du mye lavere ringepris, akkurat når det passer deg.

9423322[/snapback]

 

Han spør etter STARTPAKKE, ikke påfyllingskort. Lese posten før du svarer, kanskje? ;-)

 

-snubbel

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Stikk på Narvesen. Gjorde det nettopp, koser 99,- og du får 50 ringekroner og 50 sms.

Jeg gjorde det slik at jeg kunne knytte den mot min Netcom main og deretter portere ut mitt faktiske nummer :p

 

Kanskje litt dumt å skrive i en gammel tråd, men har akkurat det samme problemet. Får jeg simkort og abonnmentet kontant hos narvesen, eller mente du bare at man kan fylle opp kortet der?

Lenke til kommentar

Stikk på Narvesen. Gjorde det nettopp, koser 99,- og du får 50 ringekroner og 50 sms.

Jeg gjorde det slik at jeg kunne knytte den mot min Netcom main og deretter portere ut mitt faktiske nummer :p

 

Kanskje litt dumt å skrive i en gammel tråd, men har akkurat det samme problemet. Får jeg simkort og abonnmentet kontant hos narvesen, eller mente du bare at man kan fylle opp kortet der?

 

Du får både startpakke og påfyllingskort hos Narvesen :-)

Mvh Ellen Bisgaard

Kundekonsulent sosiale medier

Netcom as

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg hr lyst på et kontakort, og har sjekket priser rundt om. Dere har veldig gode priser :)

 

Men barer lurer på noe. På de fleste andre sider (som telenor, tele2 osv) må man registrere navn og alt mulig med en gang. Men på deres side så skal man kun skrive adresse osv.

 

Er det slik at man skal registrere kontaktkortet selv når man får det i posten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...