hallvis Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hvilket program foretrekker du, og hvorfor? Tenkte det kunne være en morsom tråd... Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg er helt fersk på området her, men liker Sonic Foundry Vegas veldig godt pga at det er raskt, enkelt og ikke minst oversiktlig med lette menyer - dette hjelper en nybegyner. Har også såvidt prøvd Adobe Premiere, Pinnacle Studio 8 og Avid Xpress, men Vegas Video var det mest tiltalende av disse. Studio 8 tar en andreplass - ligger ikke så langt etter Vegas og er vel litt mer avansert. Lenke til kommentar
will22 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 adobe premier er vel det mest avanserte av dem jeg har brukt tilnå pinnacle studio8 er det som var letest å komme igang med ulead og avid har jeg ikke hatt tid til enda men jeg tror nok at jeg blir å bruke premier Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Har brukt Vegas ved noen anledninger og synes det er et godt program, men foretrekker Premiere (6.5) Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Studio 8.3 må da være best... Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Føler at man kan gjøre mer i Adobe premier. Har testet dette programmet et års tid. Men det er uendelig mye som må læres. Studio 8.1 her jeg testet et par timer. Virker mye lettere å jobbe med skal man bare redigere kjapt. Så vil nok anbefalle premier av disse to. Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Studio er jo helt håpløst om man vil ha mulighet for litt mer kompliserte ting.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå