Akrabra Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) rar emnetittel, men men. står på wikipedia at det har blitt sluppet i usa, noen som vet om noen amerikanske sider jeg kan kjøpe det fra og som sender til europa, gidder ikke vente på eu release. Endret 3. september 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 www.vgp.ca beste spillbutikken fra utlandet jeg veit om, rask levering fra canada, billig, ingen toll. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ser ut som de har det in stock Gi oss tilbakemelding da! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 yes.. har bestillt , men ikke skjedd noe mer enn pending, men men.. burde være ute. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Litt off topic spørsmål, men trenger svar så fort som mulig, bestilte warhawk bundle fra vgp, og der følger det med et bluetooth headset, det jeg lurer på, laderen til dette headsetet følger vel amerikansk standar? så jeg vil trenge et adapter av et slag? Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg bestilt også Lair fra VGP i går , men er det noen som vet sånn ca. hvor lang tid det tar før det kommer i posten, eller hva er det raskeste dere har opplevd? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Raskeste jeg har fått noe fra VGP er 3 dager, lengste er 7 dager. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Litt off topic spørsmål, men trenger svar så fort som mulig, bestilte warhawk bundle fra vgp, og der følger det med et bluetooth headset, det jeg lurer på, laderen til dette headsetet følger vel amerikansk standar? så jeg vil trenge et adapter av et slag? 9421830[/snapback] Regner med at laderen er av type USB. Altså ikke noe behov for ett adapter. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Litt off topic spørsmål, men trenger svar så fort som mulig, bestilte warhawk bundle fra vgp, og der følger det med et bluetooth headset, det jeg lurer på, laderen til dette headsetet følger vel amerikansk standar? så jeg vil trenge et adapter av et slag? 9421830[/snapback] kan bekrefte at laderen er USB Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Flott, har gått så mye fram og tilbake nå. Har sent vgp en haug med eposter, en av de siste var at jeg ville kansellere ordren min siden jeg var usikker på dette med headsettet, og nå har jeg igjen sendt de en mail hvor jeg vil undo'e kanselleringen av bestillingen, så håper dette går bra. Har ikke hørt noe fra de enda og ordren min står forsatt på "pending". Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Flott, har gått så mye fram og tilbake nå. Har sent vgp en haug med eposter, en av de siste var at jeg ville kansellere ordren min siden jeg var usikker på dette med headsettet, og nå har jeg igjen sendt de en mail hvor jeg vil undo'e kanselleringen av bestillingen, så håper dette går bra. Har ikke hørt noe fra de enda og ordren min står forsatt på "pending". 9422506[/snapback] det kommer til å gå kjempe bra!! gjorde det samme sjøl og er kjæmpe fornøyd. Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg vil gjerne anbefale deg om og ikke kjøpe LAIR. Det er gud så pent og se på...men gameplay er på bånn... Dette er ingen spøk min venn, her snakker vi TOTALT UKONTROLERBART. du MÅ bruke Sixaxis funksjonen og det er ingen mulighet til og bruke analog spakene eller noe annet for og styre dragen. For litt dokumentasjon av det les feks Gamespot sin anmeldelse, de er helt korrekt. Møkkaspill. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 i know dude:p har sett filmer, har lest anmeldelser.. men jeg dømmer ikke før jeg har spilt noe selv.. og siden psn er alt for treige på demoer, til og med til exclusives. så tar jeg en rå sjans og kjøper det.. gjør meg ingenting. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 @ thehazen: Det er tydelig at dette er et elsk eller hat-spill. De aller fleste brukeranmeldelsene på IGN gir spillet karakteren 7-9. Jeg har også tatt en råsjangs, og forventer spillet i postkassa i dag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Dere får komme med ærlige intrykk etter dere har fått testet det noen timer, og spillt spillet lenge. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg vil gjerne anbefale deg om og ikke kjøpe LAIR. Det er gud så pent og se på...men gameplay er på bånn... Dette er ingen spøk min venn, her snakker vi TOTALT UKONTROLERBART. du MÅ bruke Sixaxis funksjonen og det er ingen mulighet til og bruke analog spakene eller noe annet for og styre dragen. For litt dokumentasjon av det les feks Gamespot sin anmeldelse, de er helt korrekt. Møkkaspill. 9422600[/snapback] Var det ikke sånn at hvis du koblet til en gamme ps2 kontroll kunne du bruke analog stikkene og så kan du jo koble ps3 til psp via remote play og så styre på den istedenfor. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Må vel ha ein usb dings man kan plugge PS2 kontrollen i da, litt kav om man skal spille 1 spill. Eller unødvendig å måtte gjøre slikt da Endret 4. september 2007 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå