Bizzaro Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Grensesnitt: 1 x skjerm/video - VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) 1 x hodetelefoner - utgang 1 x mikrofon - inngang - minijack 3,5 mm 1 x nettverk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45 4 x Hi-Speed USB - 4 pin USB Type A 1 x modem - telefonlinje - RJ-11 er en del av hva som står på listen om spsifikasjoner til pcèn min. , men hva betyr det i uthevet tekst, er det mulighet å bytte skjermkort? , kunne trengt en oppløftning Lenke til kommentar
Lid/Ran Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Grensesnitt: 1 x skjerm/video - VGA - 15-pin HD D-Sub (HD-15) 1 x hodetelefoner - utgang 1 x mikrofon - inngang - minijack 3,5 mm 1 x nettverk - Ethernet 10Base-T/100Base-TX - RJ-45 4 x Hi-Speed USB - 4 pin USB Type A 1 x modem - telefonlinje - RJ-11 er en del av hva som står på listen om spsifikasjoner til pcèn min. , men hva betyr det i uthevet tekst, er det mulighet å bytte skjermkort? , kunne trengt en oppløftning 9419085[/snapback] Det er bare en VGA-utgang. "Vanlig" monitorutgang, for tilkobling av ektern skjerm. Har ingenting med skjermkortbytte å gjøre. Olav Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Eller bare si; Nei, det går nok ikke å bytte skjermkort på den, hvist du ikke vil skru opp hele PC'en, og risikere at den blir ødelagt. Hvilken PC er det foresten? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hvis maskinen din ikke finnes på denne listen er det svært lite sannsynlig at du kan bytte skjermkort. Lenke til kommentar
Bizzaro Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 takker så mye for svarene. Gjetter jeg må få noen eksperter til å gjøre det da. Det er en asus f5r Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 takker så mye for svarene. Gjetter jeg må få noen eksperter til å gjøre det da.Det er en asus f5r 9421326[/snapback] Nei, det går ikke an.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå