Chatrine17 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Vanskelig å finne noen bra emnetittel her... Jeg er ute etter å kunne bruke en laptop til å spille av flere lydfiler samtidig og fordele de enkelte filene til ulike høyttalere. Er det mulig? Dette må jo selvsagt gjennom en 12V forsterker med la oss si 4 par høyttalerutganger. Finnes det en enhet (og programvare) som kan kobles til laptopen og fungere slik? Jeg kan legge til at det her er snakk om stereolyd, ikke surround altså... Men det er mulig et USB-lydkort med 7.1 lyd kan funke brukbart...bare man finner programvare som kan spille av ulike lydspor i de ulike utgangene Men så var det det at dette må via en forsterker... Chatrine Endret 3. september 2007 av Chatrine17 Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Ett litt annet spørsmål relatert til dette. Finnes det programvare som lar deg redigere de ulike kanalene i 7.1 lyd separat? Slik jeg har det nå klarer jeg bare å redigere de 2 kanalene i stereolyden med soundforge 7. Da kan jeg lime inn eks. Metallica i høyre kanal og klassiskt i venstre kanal... Lenke til kommentar
Chatrine17 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 ingen som har peiling på dette altså? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har ingen anelse; men du kan kanskje få litt bedre hjelp her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå