hitokiri Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nokia går i direkte konkurranse med Telenors musikkbutikk. Og de tas imot med åpne armer. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Med gprs prisene som er idag så vil nok stjelenor tjene nok med penger uansett hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Men tror ikke at Nokia's Music Store tar knekken på iTunes, fordi at snart kommer iPhone her i norge og da kommer apple med iTunesprogrammet på mobilen, uten tvil. Så da kan jo de som kjøper seg iPhone fortsatt bruke iTunes uten å sitte på pcn/mac. Laste ned direkte på iPhone istedet for å sitte på pcn/mac og laste over fra iTunes. Dette er noe som de har "planlagt" lenge. Og Apple vil også lansere iTunes for Nokia og Sony Ericsson mobiler i kommende tid Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 bjohhans: iPhone har ikke støtte for OTA-nedlastning av musikk, desverre. Påstanden om at "Apple vil også lansere iTunes for Nokia og Sony Ericsson-mobiler" stiller jeg meg svært kritisk til, og krever en kildereferanse. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Men tror ikke at Nokia's Music Store tar knekken på iTunes, fordi at snart kommer iPhone her i norge og da kommer apple med iTunesprogrammet på mobilen, uten tvil. Så da kan jo de som kjøper seg iPhone fortsatt bruke iTunes uten å sitte på pcn/mac. Laste ned direkte på iPhone istedet for å sitte på pcn/mac og laste over fra iTunes. Dette er noe som de har "planlagt" lenge. Og Apple vil også lansere iTunes for Nokia og Sony Ericsson mobiler i kommende tid 9419824[/snapback] Har du noen kilde® til dinne påstander som ikke stemmer med virkeligheten? Som transistorbass skriver så støtter ikke Apple iPhone nedlastning av musikk over mobilnettet per dags dato og noe iTunes for Nokia og Sony Ericsson kan jeg ikke finne noe informasjon om skal være på vei. Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg sier ikke at det sjer. Og du vet jo ikke hvordan Apples iPhone nye versjon blir 100 %. Ikke vær så kritisk, men ja jeg har lest det på en side, men husker ikke siden. Men skal prøve å finne den igjen Sier ikke at dette heller er 100 % sikkert DESVERRE Skal prøve å finne nettsiden som skrev det Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Bare greit med litt konkurranse imellom butikkene. Kunne jo håpt at prisen hadde blitt lavere per sang, men det er vel ikke helt sikkert. Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nokia ser jo ut som leder da, siden de har så mye musikk for 10 euro mnd. Men det koster jo og laste ned via moblien da , hvis du ikke bruker mac/pc Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Så.. Først sier du at iPhone vil ta Nokia fordi de har nedlasting direkte via mobilnettet (noe de ikke har), så sier du at du ikke har noen kilde til denne informasjonen (eller til det andre tøvet du kom med om at Apple skulle lage Nokia/Sony-Ericsson støtte i iTunes) - typisk "forumargumentering" forresten, og nå sier du at Nokia sin musikktjeneste er teit fordi det koster å laste ned over mobilnettet - noe du i starten mente var bra? Fantastisk. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Og nå over til noe annet: Hvorfor bruker ikke folk "vanlige" musikkbutikker til å få mp3-filer til mobilen? Det er jo flere nett-butikker som har sluttet med DRM-tullet, noe som burde gjøre det _veldig_ attraktivt å laste ned via pc'n? Ingen GPRS-kostnader, bedre utvalg av musikk, kjappere overføring, kan også ha musikken på pc'n, etc... Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Se på ipod touch , som kan downloade fra itunes direkte fra wifi. Det stemte nesten, men du bør ikke være så negativ. Jeg mente at det kan komme i en ny versjon av iphone eller en ny modell. Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hvem hadde rett da?. iPod touch laster direkte ned via wifi og nå kommer det også på iphone, men der kan du bruke wifi eller en nettverksopperatør ! ! ! Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det er ikke kommet til iPhone enda så du har fortsatt ikke rett og hvor er itunes til Nokia, Sony Ericsson? Du får kritikk når du legger ut påstander som om de skulle være fakta uten kilder. Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 iphone har faktisk kommet ut med info om at itunes kommer til iphone. Apple.com Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Du kan ikke bare komme hoppende to uker senere og si "Haha! Det var det jeg sa!", når "det du sa" var tøv og tøys i det tidspunktet du sa det. Jesus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg