Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Må innrømme at disse smily diskusjonene virkelig får opp post-counten min, som for øvrig skulle vært mye større (hvis man hadde hatt ADSL!!!!!! *snufs*) Rolig, rolig. Kvalitet overgår kvantitet når som helst. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 HELT ENIG, helt enig..... hvorfor tror du jeg har så lite (se også på hvor lenge jeg har vært registrert da LOL ) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 eh? jeg mener seff ikke oversettelse av ordet! jeg mener åssen smilien ser ut. skjønner jo det, men IMO skal smiley'ens uttrykk være det den heter. Derfor skal se evil ut og det gjør den Den ser ikke evil ut den ser veldig sint ut! Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 smaken er jo som kjent som baken, også i ditt tilfelle (du får tolke det dithen du vil) PS. fikk du ikke med deg det jeg sa om eks case-badge og avatarer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 okey, vet jeg ikke har skrevet mye her... :oops: Opretta kontoen for en goood stund siden ja, men har skrevet alle utenom 2 av dem, den siste uken. Har først nå fått mulighet til å være mye på nett, slik at jeg også videre kan fortsette å delta aktivt på forumet. -Så forvent å se mer enn bare disse 17 postene ja, du vil se MYE til Acxigon her på forumet fra nå av! 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå