venomzorg Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jeg mener at betyr VELDIG SINT istedet for SLEM.... ser jo at han er rå sint ikke djevelsk. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 enig med deg, = veldig sint Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 enig med deg, = veldig sint Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei "Venomzorg"!!!!!! Ikke stjel eks-casebadgen min da (ble ødelagt da jeg lakkerte fronten, prøvde å få den av i hel tilstand, men nei....)! Når jeg ser slikt blir jeg gretten :-D (satser på at vi får inn noen gode smiley's snart også) Er faktisk "litt" uenig i at den betyr "veldig sint": Vil si at det kommer ut av (ehh hva heter det på norsk igjen) "contexten" den står i (sammenheng var det visst det het - finner ikke backspace, eller?) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Enig:) og håper vi får noen seriøse Metall Smileys, kansje noen våpen og andre animerte smileys også: ) ville vært fett *ønsker seg over 1000 forskjellige smileys!* Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 *ønsker seg over 1000 forskjellige smileys!* Er jo ikke værre enn å lagre de du ser og laste de opp på en side da, etter kort tid vil du faktisk ha en ok samling. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Uenig i at skal være veldig sint. er ond/slem. Jeg ville hvertfall aldri oversatt det engelske ordet "evil" med veldig sur. Å oversatte det med ond/slem derimot går fint Så IMO er en av de bedre smileyene. vi godt hatt en smiley som er sur/veldig sint smiley som bør se noe slik ut med det er ikke jobben til Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 jeg mener at betyr VELDIG SINT istedet for SLEM....ser jo at han er rå sint ikke djevelsk. yeye. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 lei av å høre klager på smiliene, hartge? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Uenig i at skal være veldig sint. er ond/slem. Jeg ville hvertfall aldri oversatt det engelske ordet "evil" med veldig sur. Å oversatte det med ond/slem derimot går fint Så IMO er en av de bedre smileyene. vi godt hatt en smiley som er sur/veldig sint smiley som bør se noe slik ut med det er ikke jobben til eh? jeg mener seff ikke oversettelse av ordet! jeg mener åssen smilien ser ut. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 enig med deg, = veldig sint Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 eh? jeg mener seff ikke oversettelse av ordet! jeg mener åssen smilien ser ut. skjønner jo det, men IMO skal smiley'ens uttrykk være det den heter. Derfor skal se evil ut og det gjør den Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Leipsland, hva kan jeg si? hva med et pent engelsk "ord" som sier det meste om begge innleggene dine her?: Word! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Tresprit, ikke noe galt der... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 jeg mener at betyr VELDIG SINT istedet for SLEM.... Tiltredes. *ønsker seg over 1000 forskjellige smileys!* www.mysmilies.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hehe, diga denna DETTA er en virkelig sint smiley. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Må også si at denna betegner en del av pirke-debatt-folka her ganske bra Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Snice one angående den veldig sinte smilyen i flammehavet, personlig synes jeg han så veldig OND ut, men det er vel bare et definisjonsspørsmål tror jeg.. Må innrømme at disse smily diskusjonene virkelig får opp post-counten min, som for øvrig skulle vært mye større (hvis man hadde hatt ADSL!!!!!! *snufs*) Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Må også si at denna betegner en del av pirke-debatt-folka her ganske bra sier en person med kun 17 poster? (no offence) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå