Perazzi Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg overfører hver måned 2000 kr til mamma (husleie), setter over pengene via nettbanken. Må hun skatte av disse pengene? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Det tror jeg ikke du skal bekymre deg for. Hvis en bor i over 50% av arealet selv er det ikke skatt på utleie hvis jeg husker rett. Godt å se at du betaler for deg. Det er nok av slasker som bor gratis hos mamma... Endret 3. september 2007 av Mythos Lenke til kommentar
Balsfjord Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Det anses som skattefri leieinntekt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg overfører hver måned 2000 kr til mamma (husleie), setter over pengene via nettbanken. Må hun skatte av disse pengene? 9418583[/snapback] 2000 kr er en del. Har du godt betalt jobb, eller masse frynsegoder hjemme? Jeg betalte bare 1500,- på slutten da jeg bodde hjemme hos mamam(men så ble jeg lei, og kjøpte henne ut.. ) Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Jeg overfører hver måned 2000 kr til mamma (husleie), setter over pengene via nettbanken. Må hun skatte av disse pengene? 9418583[/snapback] 2000 kr er en del. Har du godt betalt jobb, eller masse frynsegoder hjemme? Jeg betalte bare 1500,- på slutten da jeg bodde hjemme hos mamam(men så ble jeg lei, og kjøpte henne ut.. ) 9431095[/snapback] Hehehehe. Har i hvertfall masse frynsegoder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå