Tee-Zee Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Skutt på biltreff i Haugesund på fredag. EOS 20D 24-70 F2.8L ISO 100 Har phostoshoppet bort en del hus i bakgrunnen. Ellers bare justert curves og skarpet opp litt. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Dette er virkelig "Påveggen-materiale". Kjempefint var det. Jeg har ikke mer å si Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg tviler ikke på at dette bildet faller i smak hos så og si alle her på forumet, så denne tråden blir lang til slutt. Jeg synes også det er ganske brukbart. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Hmm, enese jeg kan sette fingeren på er at du kunne gjordt en bedre jobb med å fjerne huset i bakgrunnen, man kan se at noen skyteksturer går igjen. Ellers ett topp bilde -Snorre Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Utrolig flott bilde! Eneste negative jeg kan si er att bakgrunnen gjennom bakruten på bilen ser litt unaturlig ut. Alt rundt selve bilen er hvitt, mens resten er blått. Samtidig så fremhever jo det bilen, så det kan hende at det egentlig ikke er så dumt likevel Lenke til kommentar
silverhalide Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Bilen var feiende flott avbildet med sterke grafiske kontraster og farger- fine greier! Himmelen var derimot grusom! (og egentlig elendig PS-håndtverk). Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 3. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Takk for ris og ros. Kom gjerne med mer! Tenkte jeg skulle legge ut originalen også, så det er litt lettere å se hva som er gjort. Lenke til kommentar
operg Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Fint motiv, men ble litt kjedelig for min smak (ville gjerne hatt en mer spennende bakgrunn). Lenke til kommentar
Freezar Skrevet 3. september 2007 Rapporter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg er kanskje ikke så god når det kommer til foto, men jeg er likevel perfeksjonist. Så bildet fortjener litt bedre symmetri, etter min mening. Men bortsett fra det, og skyene, så er bildet egentlig rimelig stilig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 Eneste jeg har å sette fingeren på er som Freezar sier, at det kunne vært helt symmetrisk. Ellers er dette utrolig flott, og du har gjort en god jobb i Photoshop! Så absolutt "på-veggen-materiale"! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. september 2007 Rapporter Del Skrevet 5. september 2007 For et herlig bilde, hadde ikke hatt noe i mot å ha det hengende på veggen over skrivebordet her. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Bildet i førstepost kan du sikkert selge som plakatmateriale til neste treff. Det passer jo perfekt med en lekker tittel i det svarte området. Lenke til kommentar
slk^ Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Kjempetøft, plakatmateriale som andre sier. Litt synd at den er litt skjev. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Hmm. Her er det noe galt for mine øyne. For det første ser himmelen datagenerert ut. For det andre er det ikke helt symmetrisk. Og tilslutt ser det litt ekstra kunstig ut der du har klona vekk bakgrunnen. Ellers en tøff 'vette, du klarer sikkert et enda bedre bilde en annen gang Lenke til kommentar
arnfinlm Skrevet 7. september 2007 Rapporter Del Skrevet 7. september 2007 Gjoer ett nytt forsoek med himmelen(Finne ett foto med mye himmel som du kan bruke) og kropp litt mer inn fra venstre og det blir SUPERT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå