StefanDahl Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 min xp2000+ 1.667Ghz ligger på 66grader på full load med denne kjølerenhttp://www.microplex.no/rubweb/handel.asp..en Taisol heatpipe som skal kjøle fra xp2200+ og helt opp til værstingene..! jeg syntes dette er litt mye til at jeg har denne kjøleren..cpu er en palomino men den skal veld ikke være så varm for det?? F.eks hvis jeg skal overklokke, så stiger jo gradene enda mer og da begynner det og ikke bli akseptabelt! hjelp!! på forhånd takk! mvh stefan Lenke til kommentar
555 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har du brukt goop? Du kan ta av ribba og se om det er avtrykk etter core der, Hvis det er det kan kjølern være defekt... hvis du ikke har 50C i kabbisen da har hørt noen med den kjølern får veldig bra temp Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Har du brukt goop?Du kan ta av ribba og se om det er avtrykk etter core der, Hvis det er det kan kjølern være defekt... hvis du ikke har 50C i kabbisen da har hørt noen med den kjølern får veldig bra temp trudde jeg skulle få bra temp jeg også! jeg har brukt den goopen som fulgte med vifta..! vifta går de(på 3500rmp) Kab. temp. er 28grader, mens cpu ligger på 66graderca på full load! kan det ha noe med at det er en xp2000 PALOMINO Cpu?? mvh stefan Lenke til kommentar
555 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Temp er på 36-43C på min palmino 1600+ klokket til 2200++ med viftene på 7Volt (se kjøler i sigg) Palmino 2000+ lager ikke noe ekstremt med varme så det eneste jeg kan si er at kjøleren er feil montert eller defekt Lenke til kommentar
formann Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hvilket program bruker du til å sjekke CPU temp med? Og har du testet flere? Er ikke alle programer som er like bra. Noen bommer med 10-15c. Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Hvilket program bruker du til å sjekke CPU temp med? Og har du testet flere? Er ikke alle programer som er like bra. Noen bommer med 10-15c. Det står det samme i bios og på det programmet jeg bruker som fulgte med kortet! kan jeg sette på cpu kjøler med en gang jeg har tatt på goopen??? Kan noen fortelle meg hva som er galt?? hjelp!!! Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Er det ingen som veit dette??? Lenke til kommentar
555 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Kjølern kan du montere straks bu har påført goop. Men har du demontert kjølern og sett etter avtrykk etter Core? det burde se litt ut som detta Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Kjølern kan du montere straks bu har påført goop. Men har du demontert kjølern og sett etter avtrykk etter Core? det burde se litt ut som detta Det er noen riper ol. der, men cpu vifta er ikke defekt den snurrer og går på 3500rpm ca har kjent etter og den går rundt..kan det ha noe med at det ikke får kontakt med core/cpu kjerne?? Nå ligger max temp. ved full load på 69 grader(spilling av cs)!! det er veldig mye...!! kab. temp. er 28 grader!!!! Har bestilt masse case mod. fra microplex og da skal jeg demontere hele pc`en min, så jeg kan prøve og sette den på riktig da..noen som har en guide for goop?? mvh en med HOT pc Lenke til kommentar
555 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Dette er avtrykket min cpu har etterlatt seg under kjølern. Hadde kjølern din et lignende avtrykk når du demonterte den? Goop guide finner du på www.overklokking.no Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Dette er avtrykket min cpu har etterlatt seg under kjølern. Hadde kjølern din et lignende avtrykk når du demonterte den? Goop guide finner du på www.overklokking.no nei jeg trur ikke det! det der så litt dramatisk ut..er nok ikke så ille jeg mente! mvh stefan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå