jeg_lyver_mye Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei, Hvis man sykler eller jogger etc. regelmessig får man mer østrogen i kroppen da? Men hvis man kun pumper vekter så får man mer testosteron? Er det bare tull, eller er sant? Takk for svar . Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Regner med at det bare er tull. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 storartet Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Ikke tull likevel? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=823914 Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er nok tull. Mindre fett=mindre østrogen. Bruk av muskler=mer testosteron. Jogging/sykling bruker både muskler og gir på sikt mindre fett, så om noe skulle vel østrogen produksjonen gå ned og testosteron produksjonen gå opp av det, bare i mindre grad enn vektløfting. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er nok som andre sier bare en myte satt ut av noen som pumper jern for å rakke ned på de som løper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå