griped Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) løst, steng steng steng Endret 4. september 2007 av griped Lenke til kommentar
notalive Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg tror du må høre med noen i resepsjonen på skolen. Eller mener de kurskode som i navnet på linjen du går? Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg måtte vise inntaks bevis når jeg skulle ta bussen. Da printet jeg bare ut den siden på vigo der det stod at jeg hadde kommet inn på det jeg søkte på. Var det som skullle til for at buss mannen ble fornøyd Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hm... på Bodø vgs der får vi utdelt busskort av skolen Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det gjør vi og. Men det tar litt tid før søknaden blir behandlet Vigo beviset, er bare midlertidig Lenke til kommentar
griped Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 ja men finner ikke noe 4siffret nummer der:( Lenke til kommentar
griped Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 løst. steng. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Da trådstarter har redigert bort førsteposten stenges tråden. Vil samtidig minne om retningslinjene som sier følgende om fjerning av egne innlegg Du kan ikke redigere innlegg på en måte som ødelegger konteksten i en tråd, dette inkluderer å redigere bort hele innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg