ecko Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 jeg skal bake muffins og vi har veldig lite margarin, men vi har en del vanlig brødsmør og lurer på om det kan brukes. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja, du kan bruke smør, men kanskje ta høyde for at dette gjerne inneholder litt mere salt. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 har bruka brelett ein gang eg skulle mekke muffins, blei til at fløten skilte seg i "kjelen" eg smelta det i men som sagt, funker jo Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Smør funker fett det! Lenke til kommentar
ecko Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 har laget dem, men de ble litt for lenge i ovnen. var det ikke et mat å drikke forum her før? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Den har blitt flytta hit nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 har bruka brelett ein gang eg skulle mekke muffins, blei til at fløten skilte seg i "kjelen" eg smelta det i men som sagt, funker jo 9418652[/snapback] Det er fordi alle de lettmargarinene ikke er ordentlig smør Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 har bruka brelett ein gang eg skulle mekke muffins, blei til at fløten skilte seg i "kjelen" eg smelta det i men som sagt, funker jo 9418652[/snapback] Brelett lukter fælt når det blir varmet opp. hehe. Prøvde i desperasjon å bruke det en gang jeg var tom for både olje og margarin. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Bruker vanligvis å stå under/baksiden av pakken hva smøret er best tilegnet for. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Brelett står som uegnet til steking. Men jeg måtte jo forsøke. Endret 6. september 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ekte Meierismør er alltid best! Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Mettet fett (smør) er det med mest smak og beste bakeegenskaper for småbakst og andre søte oppskrifter. Skal man bake brød vil jeg anbefale umettet/flerumettet fett, som olje. Smør funker da og, men oljen er mye enklere å bake med enn smør. Den har en ekkel tendens til å klumpe seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå