erikman Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har kjøpt Ipod men ønsker å kunne laste ned musikk til ipoden fra min egen itunes og andres itunes. Problemet er en sperre. Hvordan for jeg åpnet den for flere itunes??? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Du får ikke det problemet hvis du synkroniserer med tredjepartsprogrammer, f.eks MediaMonkey. Da kan du og hente musikk fra iPod og så videre. Lenke til kommentar
erikman Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 ja men skal ikke ha musikken fra ipoden. men fra andre pc`er. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Når du kobler til ipoden i itunes så kommer det opp en meny for info om ipoden. Hvis du ser nederst på den menyen så står det en hake ved manuell håndtering av musikk og videoer. Av huk den så kan du spille av musikken din på andre pcer og legge inn sanger til ipoden fra flere. Enkelt og greit! Eidt: huk Manuell håndtering av musikk og videoer. Da blir det riktig. Hehe leste feilen nå. Bare gjør den delen omvendt Endret 5. september 2007 av Fat_Board Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Fat_board har helt riktig, dette er eneste måte å gjøre det på (med iTunes altså). Ellers så kan du risikere at iTunes sletter all musikken. Vil forøvrig anbefale deg tredjepartsprogramvare fremfor iTunes. Endret 5. september 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå