SRD Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei jeg trenger en mus jeg kan bruke til en Mac. Det må helst være med ledning, eventuelt veldig gode tårløse med lader. Krav: - Presis - God å bruke over lengre tid - Må ha støtte for Mac - Vil helst ha flere knapper på musen (slik som MX518) - God kvalitet Hvis det er en trådløs: - God batteri levetid - God rekkevidde. - Må være like presis/god å bruke selv med lite batteri. - Må følge med lader. - Bør helst ikke være noe stor mottaker. Pris er mindre viktig. Skal hovedsakelig brukes til jobbing. Har sett litt på denne: Logitech MX revolution Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Elsker min revo! Kan bruke den i mange dager uten at den må lades! Men den står i laderen når den ikke brukes. Men den er å anbefale. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Elsker min revo! Kan bruke den i mange dager uten at den må lades! Men den står i laderen når den ikke brukes. Men den er å anbefale. 9421718[/snapback] Er den fortsatt like presis og har like god reaksjon etter den har vært brukt i noen dager? Vet hvordan den er i forhold til Logitech G5? Prøvde en G5 for noen dager siden, og likte den ganske godt Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 En hvilken som helst Logitech mus støtter Mac. Stort sett alle andre mus rundt om kring i verden støtter også Mac, men det er jo selvsagt alltid en god idé og google etter erfaringer før man kjøper. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Den er fortsatt like presis som når jeg kjøpte den ja! Hvis du ser på Logitech sine sider så vil du se at den har en spesiel rulle hjul. Hvis du skal ha en gamer mus ville jeg nok gått for en G9. Har ikke fått testet den enda men vil gjerne! Men ellers er Revoen helt konge! Smooth som f! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå