Uxzuigal Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 BFME2 kræsjer på splash screen i Windows Vista, SP1. Trikset med å lage egen options.ini fil fungerer ikke. Jeg har de nyeste nVidia driverene og patchene til spillet men likeså fungerer det ikke. Noen tips? Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 tror det samme skjedde med meg...har ikke fått spillet til å funke ihvertfall. fint om noen kunne komme med en løsning. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Det virker som dette problemet har vært igjennom flere patches, synd at en såpass seriøs utvikler ikke bryr seg om Vista brukere, men etter hva jeg hører har noen hatt samme problem i XP. Hmmm. Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 fungerer i xp hos meg, men når jeg legger det inn på maskinen med vista, det er da problemene dukker opp.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Syntes problemet er passe snodig kan du si, og ingen svar på support forumene til spill for folk som har spurt, flotte saker. Ei finnes det noen vista-fix som jeg kan se. Hører dog at noen kjører det uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå