L O G I M A N Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvor mye klarer de å fikse på disse rutereparasjonen som er gratis og betales av forsikringsselskapene? Har fått en litt lengre sprekk i høyre hjørne. Kjedelig å bla opp 2k i egenandel til ny rute, også får en garantert en steinsmell dagen etter og :-) Lenke til kommentar
gxi Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Tror det er snakk om 2-3cm de kan fikse, så om det er en lengre sprekk, så må ruta byttes. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Ja, da må det bli ny rute. Men, så lenge sprekken er der den er nå og ikke skulle bli lengre, så lar jeg den være inntil videre. Håpløst med så mye stein som ligger på norske veier. hehe Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 trodde ikke det lot seg fikse med sprekker. Hverfall ikke på moderne biler da ruta er med å stive av karosseriet. Roser går jo. Hva slags bil er d ? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 En mondeo 95. Må nok bytte ruta. Greit nok, ikke noe big deal. Men kjedelig. Men foreløpig avventer jeg. Sprekken er i øvre venstre hjørne, og ikke i veien sånn sett- Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 En mondeo 95. Må nok bytte ruta. Greit nok, ikke noe big deal. Men kjedelig. Men foreløpig avventer jeg. Sprekken er i øvre venstre hjørne, og ikke i veien sånn sett- 9421569[/snapback] Prøv å kjør med det en stund. Du vil nok se at sprekken vokser i lengen, men ikke sikkert da. Hadde en voyager for noen år siden med samme skade og sprekken vokste og gikk tilslutt over hele rute. Så det er tydelig at ruta er med på å stive av karosseriet. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Tror ikke denne stiver av så mye. Er bare limt på. Men det er jo bare å se. Er jo fort gjort med en ny steinsprut og, og så lenge den ikke er værre enn den er foreløpig går det. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Tror ikke denne stiver av så mye. Er bare limt på. Men det er jo bare å se. 9429022[/snapback] En rute som er limt fast, stiver faktisk mye bedre av enn en som er montert med gummipakning. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Ja, da har jeg lært det og. Ikke så mye inne i sånt. hehe Men kjekt med sprekkfri rute Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå