DeeTee Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 På Animoto har man muligheten til å lage ganske flashy ( og litt tacky ) slideshows. Det er begrensede muligheter for hva man kan gjøre nå, men de vil bygge det ut litt etter litt, og senere gi muligheten til å laste ned høyoppløslig video av det man har laget. Her er en liten test jeg smekket sammen for å sjekke hvordan det fungerte. Man velger bilder og sang selv, så genererer den en video for deg. Senere vil man kunne styre alt manuelt. http://animoto.com/play/e029c1282ee366dd74ac916d778075ce Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Uff. Det var rett og slett forstyrrende. Dette kommer aldri til å erstatte vanlige slideshows. Funker sikkert fint rullende på en stor skjerm på en fest, på et utested, på skolegjennforening, e.l. men som slideshow funker det dårlig. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 sier meg enig med cyclo. Slideshow for meg er noe rolig og behagelig. Dette var stressende og småkaotisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå