Nilsen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kjøp eller lei deg en skjerm på The eXperience 2007. Les mer Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Veldig bra!, noe andre lans absolutt burde kopiere, fungerte utmerket i fjor - dog litt shabby kvalitet på noen av skjermene, men et glimrende tiltak! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan man få velge ut en skjerm om man kommer tidlig, sånn at man liksom kan sikre seg sitt favorittmerke om det er tilgjenglig? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Virkelig flott tiltak!! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kan man få velge ut en skjerm om man kommer tidlig, sånn at man liksom kan sikre seg sitt favorittmerke om det er tilgjenglig? 9419126[/snapback] Det er nok helt korrekt. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 300 kr for ein 19 " crt? Ikkje dårlig. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ganske bra opplegg det her, men det ligger vel ikke akkurat alt for mange bra Eizo og Sony-skjermer slengende der vil jeg tro? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Dette er jo kjempeflott! Det å måtte dra med seg skjerm på lan er liksom litt tungvint. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor OT: Hvorfor lager alltid hw.no-moderatorer/admins/liknende sånne emnetitler og stenger alt som er hvis noen av oss gjør det? Kniz Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Fordi det er auomatisk genererte tråder basert på artikler? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Greit tiltak, men nå for tida har vel de fleste LCD-skjermer som ikke er så stress å dra med seg uansett. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Greit tiltak, men nå for tida har vel de fleste LCD-skjermer som ikke er så stress å dra med seg uansett. 9420280[/snapback] Det spørs hvordan du reiser. Kjører du egen bil er det ikke noe problem, men tar du buss er det greit å unngå et ekstra kolli. Synes forøvrig dette var et flott tiltak. Synd andre ikke tenkte på det før i tiden, da jeg dro på LAN-parties. Drasse rundt på store CRT-skjermer var ikke gøy. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Det var bra utvalg i fjor av gode skjermer husker jeg. Det vil selvfølgelig bli spurt om best mulig skjermer når det bestilles opp. Hyggelig at dere liker tiltaket. Endret 3. september 2007 av FubarBFNO Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kjempeflott opplegg. Kommer sikkert til å kjøpe skjermen hvis jeg blir fornøyd med den. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Greit tiltak, men nå for tida har vel de fleste LCD-skjermer som ikke er så stress å dra med seg uansett. 9420280[/snapback] Det spørs hvordan du reiser. Kjører du egen bil er det ikke noe problem, men tar du buss er det greit å unngå et ekstra kolli. Synes forøvrig dette var et flott tiltak. Synd andre ikke tenkte på det før i tiden, da jeg dro på LAN-parties. Drasse rundt på store CRT-skjermer var ikke gøy. 9420629[/snapback] Huff, husker spesielt en blytung 19" jeg hadde med på TG i 99. Å stå i kø med den var helt ille. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sitter pr. nu på en 21" dell CRT (sony triniton skjerm). Jeg er liten når det kommer til muskelmasse, så jeg har alltid med med bærer på lan! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Bra tiltak det det ja (Y) bare synd at jeg ikke kan komme.. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg skjønner ikke hva dette har på forsiden av HW å gjøre... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 The Experience = Laget for HW medlemmer i utgangspunktet? (Var jo sånn HWlan prosjektet ble starta opp) Ikke rart de vil ha publisitet rundt lanet. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Joda, men jeg tror nok at flertallet som leser siden ikke skal på lanet. Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 huff! Vil dra! men kan ikke langt oppe i finnmark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg