SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vet ikke om dette er feilpostet, men jeg prøver her! Jeg har ca ingen peiling på kamera så håper dere kan hjelpe. Jeg har et Casio exilim og har ikke brukt det på et par måneder. Når jeg i dag slo det på kom det opp en feilmelding med ''The card is locked'' Jeg kan ikke ta bilder pga denne feilmeldingen kommer opp på skjermen. Hvorfor kommer denne meldingen opp og hva er feil? Jeg skal til USA i morgen og trenger kameraet til da, så jeg håper noen klarer å hjelpe meg innen denne dagen. Lenke til kommentar
torve Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Card is locked (Insert. new card) (Kortet er. ubrukelig. Sett i et nytt. kort.) Fant dette svaret etter litt googleing Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Prøv å ta ut minnekortet og sett det inn igjen. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Card is locked (Insert. new card) (Kortet er. ubrukelig. Sett i et nytt. kort.) Fant dette svaret etter litt googleing 9418505[/snapback] Har prøvd, ingen forskjell. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er det ikke en liten låsebryter på minnekortet, da? Pleier å være det på SD-kort i hvert fall. Sjekk om den står i "låst"-posisjon. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Ahh glimrende! Nå fungerer kameraet. Btw: Hvorfor ha en låse funksjon på et minnekort? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ahh glimrende! Nå fungerer kameraet. Btw: Hvorfor ha en låse funksjon på et minnekort? 9418636[/snapback] For å hindre deg i slette viktige ting uforvarende. 1. Du tar mange viktige bilder. 2. Du låser kortet. 3. Du får ikke slettet data osv. for du låser opp kortet igjen. Tom Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Greit å vite, kanskje jeg ta denne funksjonen i bruk i framtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå