saliva Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har sett meg litt rundt i det siste etter ny bærbar, men vet for lite om merkene og modellene til at jeg klarer å bestemme meg.. Håper derfor på litt hjelp fra noen her på forumet... Jeg har ikke tenkt å spille på maskinen. Den vil for det meste bli brukt til surfing, arbeid i office2007 og kobling til min Panasoninc px70E(plasma med hdmi). Jeg har lyst på en støysvak, pent designet og solid bygget maskin. Står foreløpig å funderer på disse to alternativene: Acer Aspire 5920G eller Dell Vostro 1500 Noen som har noen gode råd? Lenke til kommentar
brage_sk Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ville tatt vekk Vostro 1500.. leveringstid på rundt en måned... Aceren er veldig god.. dårlig oppløsning for de som liker mye.. Men jeg ville gått for aceren! Den er også veldig mye for pengene.! Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vurderte selv de to maskinene og ble til slutt å gå for aceren:) Kommer i slutten av denne uken;) Lenke til kommentar
5-7 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg valgte også Aceren, og er veldig fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå