Gå til innhold

[Løst] Noen mulighet for å stille lydbalanse?

MiSP

Anbefalte innlegg

Er det noen som helst mulighet til å stille lydbalanse (høyre/venstre) i Windows Vista? Det kan tydeligvis ikke gjøres i kontrollpanelet, og jeg har heller ikke oppdaget noe slikt i Windows Media Player. Jeg finner heller ikke noe i lyddriverne for lydkortet mitt (Creative X-Fi XtremeMusic).

Konkret kan jeg si at jeg har bruk for det når jeg skal plukke sanger - enkelte stemmer er mer fremstående i enten høyre eller venstre kanal, og da er det greit å stille balansen den veien.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke Creative, så dette blir kanskje en håpløs tilbakemelding på problemet ditt, men:

Dette kan jeg gjøre fra kontrollpanelet --> "Realtek HD Audio Manager".

Hvordan dette funker med Creative, er jeg ikke sikker på. Men jeg skulle bli forundret om det ikke var mulig...?

Lenke til kommentar
Jeg har ikke Creative, så dette blir kanskje en håpløs tilbakemelding på problemet ditt, men:

Dette kan jeg gjøre fra kontrollpanelet --> "Realtek HD Audio Manager".

Hvordan dette funker med Creative, er jeg ikke sikker på. Men jeg skulle bli forundret om det ikke var mulig...?

9418207[/snapback]

Som nevnt har jeg ikke denne muligheten.

Lenke til kommentar
Gå inn på Lyd og velg Egenskaper for høyttaler. Velg Nivåer og juster balansen.

9419302[/snapback]

Ah, der ja. Overså helt Egenskaper-knappen, jeg. :blush: Men dog, det så litt tungvint ut, med tanke på at du må stille høyttalere for seg selv (ikke noe venstre/høyre, men en slider for alle høyttalerne).

Takk. :)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...