pervetle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei! Er det noen som har en ide om hvor mye det vil koste å skifte hovedkort i en Nokia N95, og eventuelt hvor jeg gjør det? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Gå til nermeste telebutikk forhandler og spør der hva du kan gjøre. Du må sende den på reperasjon for å skifte hovedkort til N95. Nytt hovedkort selges IKKE seperat, som gjør at du ikke kan bytte det selv. Og hvorfor nytt hovedkort? Lenke til kommentar
pervetle Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Det er en bekjent som har klar å ødelegge det på en rar måte! For vedkommende tror jeg det er best at vi holder historien for seg selv! Hehe:-) Og jeg får telefonen om jeg får fikset den! Men har du noen idé om hvor mye det vil komme på? Det blir vel noen høvdinger? Lenke til kommentar
bjohhans Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Tja, kan ikke svare på det. Det spørs hvilken butikk som sender den på reperasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå