norge Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Trenger hjelp svømmer og svømmer rundt opp og ned av hull, men finner ikke ut hvor jeg skal noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 du skal svømme over til et lignende bur undervann hvis jeg ikke husker feil også trykke firkant foran , så åpner det seg. så svømmer du inn og trykker firkant igjen. Lenke til kommentar
norge Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 da kommer jeg opp til toppen av kirken. stemmer det? hva skal jeg gjøre der? Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det stemmer.....Du kan også svømme inn i en undervannstunnel for å save og evt. få tak i items(leeenge siden jeg har spilt det.) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 da skal du gå opp til alteret og trykke på det.. så får du se hva som skjer Lenke til kommentar
norge Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 der er det jo bare en kiste å hoppe ned i? så kommer du til bånn der så er det vann alt går bare å sirkel Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 når du kommer inn i kirka igjen, så kan du løpe opp til alteret å trykke firkant, så får du se hva som skjer.. visst ikke det funker, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
norge Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) ? pokker ass Har prøvd alt alle veier på alle mulige måter ;( Endret 3. september 2007 av norge Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Foreslår at du da går på www.gamefaqs.com og finner Walktrough til NGS. Da får du all hjelpen Er altfor leneg siden jeg spilte original spillet Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 du skal tilbake til starten av byen.. så løp ut av kirka og følg veien bakover.. i starten av Tairon(tailon? husker ikke navnet på byen:P) er det en ganske stor statue av en "globe", der skal du sette inn de 3 delene du har hentet rundt omkring som aktiverer en portal... håper du skjønner =) Lenke til kommentar
norge Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 (endret) er det to forskjellige historier eller noe? noer ser ulikt ut er ninja dog det letteste? får jeg ikke missions når jeg runner det hvis jeg har ninja dog?? Endret 4. september 2007 av norge Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ninja Dog er en rank. Du får rank basert på hvor kjapp du har vært, hvor mange fiender du har drept og hvor mange "orbs" du har fått. Ninja Dog er "dog" ikke en bra rank Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) det er ikke bare en rank, det er også en vanskelighetsgrad vet ikke om man må klare det på normal for å unlocke missions.. gamespot sier følgende: Unlock Mission Mode To unlock mission mode, beat the normal difficulty setting in story mode. Endret 4. september 2007 av Oxidia Lenke til kommentar
norge Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 jeg klaerte chapter 13 da. Var bare å svømme inn til save stedet under vann ved siden av den undervannsheisen som går opp til toppen av kirken. foran save stedet var det en heis som gikk opp og der var det en boss klarte han og dermed ble det chapter 14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå