Rikky Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg har en Logitech MX700 mus og et Logitech trådløst tastatur. Problemet er at hver gang jeg trykker på knappene på tastaturet, stoppe musa litt opp. Noen som har en løsning? Har prøvd Logitech sine drivere, men de suger jo som vanlig. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 har noen teorier da... Like radio bølger på tastatur og mus hvis du har trådløs tastatur da... Feil med HK's IO porter? Feil med Mus/tast driver Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Har forresten prøvd forskjellige kanaler... :-? Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 det var en av grunnene til at jeg kjøpte meg mx500, dvs. med trådløst kan det oppstå enda fler feil Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg vet, men jeg må ha trådløst :-? Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jah, må man så må man... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå