håvard87 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Skulle gjerne hatt et program som har en innboks for hver av mine e-post kontoer. Jeg er så lei av Outlook Express der all e-posten fra alle kontoer samles i en og samme innboks. Er det mulig i f.eks Microsoft Outlook å ha en innboks for hver konto? Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Dette er faktisk ikke så veldig vanskelig. Du setter bare opp en "regel" for dette i Outlook. Edit: Kort beskrivelse (fra hukommelsen, kan være noe unøyaktig) Under Tools -> Rules and alerts -> New Rule Her spesifiserer du hva slags regel du skal lage. Velg alternativet "Through a specified account", så kan du velge hvilken e-post konto du skal lage en regel for. Så angir du hvilken mappe du skal ha disse mailene i. Denne regelen kan du kjøre på eksisterende mailer i innboksen din for å rydde opp om du ønsker. Endret 3. september 2007 av TheHead Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Tusen takk for svar "TheHead". Da tester jeg det Lenke til kommentar
hernil Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) ellers kan dette gjøres ganske lett med Thunderbird. Endret 3. september 2007 av hernil Lenke til kommentar
TheHead Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Fått fikset det, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå