EndreLeine Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei Håper noen kan hjelpe med denne... Sitter i et semi-åpent kontorlandskap og jobber med telefonheadset. Plagsomt både for meg og andre når jeg sitter i telefonen og blir addressert av andre som ikke da ser at jeg er i telefon siden jeg ofte sitter med headsettet på i lenger perioder mellom samtaler. Finnes det en enkel måte å koble en liten lampe til telefonlinja som indikerer at man er i en samtale? Kan enten kobles mot telefon (Alcatel 4039) eller headset GN Netcom 9350. Åpen for alle gode Reodor Felgen-forslag :-) Mvh Endre Leine Lenke til kommentar
GrH Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 http://aaroncake.net/circuits/phonbusy.asp Ta en titt på den der er det kun beregnet for et led ... men sett på en transistor og et rele så har du det mvh -Djgunnah Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei. Merk at ingen hjemmelagde løsninger er godkjente for å tilkoble en "offentlig" telefonlinje. Er det internt i et bygg bak en egen, privat telefonsentral er det i så fall bedriften som må godkjenne bruken. De fleste kretsene lager en liten ekstra belastning på linjen, og kan lage litt krøll i noen tilfeller. MVH Nettulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå