Tanus Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Hei, Arg...! PCen har vært inne til reparasjon leenge, og jeg begynner å bli lei. Noen som vet hvor lang tid en PC må ha vært inne til reparasjon før en kan heve kjøpet? Tanus Endret 3. september 2007 av Tanus Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Hvor lenge har pc`en vært borte? Lenke til kommentar
Tanus Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 (endret) PC-en ble kjøpt. 1 uke etter tok jeg kontakt med selger og fortalte om feilen. PC-en ble sendt inn og ble borte i 3uker. FIkk den tilbake, feilen var ikke blitt rettet. Sendte PC-en tilbake etter 2 dager. PC-en har vært borte i over 1 mnd. HELT NY PC! Elendig kundeservice som aldri tar telefonen. Lover å ringe deg tilbake, men det skjer ikke. Prisene deres er gode, men kundeservicen er elendig! Brenn amentio.no!... BRENN! Hadde jeg kunne hevet kjøpet, hadde jeg gjort det for lengst! Endret 23. september 2007 av Tanus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Slik jeg oppfatter lovens krav om utbedring innen "rimelig tid", har du i dette tilfelle krav på heving av kjøpet. At et reparasjonsforsøk i seg selv tar over en måned er i overkant, og når en tar med i vurderingen at en drøye 2 måneder gammel PC har vært på reparasjon i 7 uker av den tiden, fremstår det hele som meget urimelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå