mghogli Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Heisann godtfolk! Jeg har lenge vært på utkikk etter en LCD-TV, og for en stund siden falt valget på en Samsung 40" M87. Jeg skulle derimot vente til etter at jeg hadde flyttet før jeg anskaffet meg denne. Så kom depositumskravet... neste 35K i depositum vinker fort hadetbra til TV-budsjettet da ja.. Så da trenger jeg HJELP! Budsjettet er på ca 12.000,- og jeg skal kjøpe hos forhandler. Størrelse: 40"/42" Prisklasse: 10-12K Spesifikasjoner: LCD, HDMI, gjerne full HD, 1:1 PM TV'en kommer til å bli brukt til TV-titting (pr i dag vanlig kabeltv, men blir digitalt når RiksTV kommer), tilkobling av PC, samt mye PS3. Når det gjelder PC tilkoblingen så er det ikke for å surfe, men for å se film o.l. Edit: Jeg har HD-ut på skjermkortet... Håper noen har noe glupt å komme med her... jeg setter stor pris svar NB: Husk at jeg skal kjøpe hos forhandler, så hvis det finnes en Tv der ute til 13500,- så gjerne kom med den.. må gå an å prute litt Mvh Morten Endret 3. september 2007 av mghogli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå