hakro Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei, Kan noen hjelpe meg med følgende problem: kjøpte nylig en Nokia 6300 som var satt opp mot Netcom. Jeg har abonnement hos Tele2 og lastet ned konfigurasjonsinnstillinger for WAP/ MMS og lagret disse. Netcom-konfigurasjonen ble slettet. Jeg mottar og sender MMS og kan bruke den interne internet-leseren. Opera mini fulgte med på minnekortet. Jeg lastet også ned Gmail. Verken Opera eller gmail fungerer. "Nettverket er ikke tilgjengelig". Jeg har også prøvd å sette opp en konto i e-postklienten som følger med, men den får heller ikke tilgang til nettverket. Jeg har forsøkt å gi Opera og gmail tilgang til nettverket under meny/programmer/samling/gmail/ programtilgang/kommunikasjon/nettverkstilgang men dette gir ingen utslag. listen over foretrukket tilgangspunkt er tom. Kan dette ha noe å si? Skjønner noen noe som helst av dette? takker for tips, håvard Lenke til kommentar
hakro Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Problemet er løst. Fikk lastet ned korrekt konfigurasjon via Nokias sider. Lenke til kommentar
Kwagga65 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 (endret) Endret 8. oktober 2012 av Kwagga65 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå