Lakus Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå fikk Lakus nettop en melding fra Elkjøp om at 360'en er byttet ut på garanti og at den er klar til og hentes på Elkjøp Sandvika! Grin Nå gjenstår det bare og sende slaven (mor) ned for å hente ... Etter 4-5 uker, blir det deilig med litt 360 kos igjen :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Her feirer jeg at 360 er back in tha plaze. Produksjonsdato er 22 - 08 - 2007, det er jeg drit fornøyd med ;D Hadde ikke nok penger til øl tho, så litt brus får holde Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hehe, jeg kan gratulere deg med å ha fått den tilbake :!: Hvor i Børum bor du? Er derfra jeg 3. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Den har stillere DVD Drev (BenQ) og ny kjøleløsning Bør på Østerås/Hosle. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Den har ikke kræsjet på meg enda! LØØV YOU XBOX! Lenke til kommentar
værdama Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 så bra! hvilke spill er det som viser seg på skjermen din da? fin tv foresten:) Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vet hvordan den følelsen er, har vært i samme situasjon. GRATULERER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå