Kasp Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.3359146 Natt til søndag hadde Unge Høyre en liten aksjon der de satt opp Unge Høyre-plakater på Folkets Hus i Moss. Er selv medlem av Unge Høyre i Moss og synes reaksjonene til Fagforbundet var helt latterlige. Politianmeldelser på grunn av noen plakater? Etter min mening er det på tide at noen gir venstresiden en smak av sin egen medisin. Samarbeidet mellom AP og LO blir for teit når LO er APs dype pengesekk gjennom hele valgkampen, og når LO i tillegg eier mange lokalaviser som alle har fått banket inn hard AP-propaganda fra første stund, så blir det hele useriøst og dumt. Hva syns dere andre? Plakatopphenging på Fagforbundets kontorer er kanskje litt ekstremt, men er jo absolutt på tide at folk virkelig får vite hvor urettferdig hele det systemet der er. Edit: Et par skrivefeil. Endret 3. september 2007 av Kasp Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Slik det ser ut på bildet er plakatene klistret opp med tape. Da er det meningsløst å snakke om "skadeverk" slik NRK gjør, eller "hærverk" slik Fagforbundet gjør. Ingenting ble skadet... Dette klarer jeg ikke å hisse meg opp over. Litt liv må ungdommen få lov å skape i en ellers traurig valgkamp. Barnslig er det sikkert, men det nå ikke straffbart å være barnslig. Geir Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Helt enig. I den lokale avisen i Moss blir aksjonen beskrevet med følgende ord av Fagforbundet: "Da vi kom på jobb i dag var hele huset griset ned". Når de heller på penger på løpende bånd til AP, blir det for dumt å klage over en plakataksjon når de selv driver skitten valgkamp bak kulissene - mer skitten en det 1000 plakater over et helt hus kunne gjort. Lenke til kommentar
jemartinsen81 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det eneste jeg kan hisse meg opp over her er hvor mye Fagforbundet overdriver i uttalelsene sine, og hvor hyklerske de er. Hadde plakatene vært festet med spiker hadde de vært en helt annen sak, men det er noe Høyre aldri ville gjort. Dette var uskyldig moro fra UH sin side, og ettersom det var teip som ble brukt virker det latterlig å skulle politianmelde det. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hehe, dette var helt hysterisk da. Så senest en fyr klistre opp SV-klistremerker (han hadde en diiiiiiger rull) på alt han kom over av lyktestolper, gelendre og busstopper i Oslo sentrum i forrige uke. Det var ikke mange meter mellom hvert klistremerke. DET er da langt mer hærverk enn det som denne tråden omtaler. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg trodde Unge Høyre var imot den slags SIMPEL PØBELVIRKSOMHET! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Media hyper opp en tulle sak. De ordene som brukes er bare ett dårlig forsøk på å sverte Unge Høyres rykte... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvis Folkets Hus virkelig er et hus for folket som navnet tilsier bør de vel tillate ytringsfrihet for alle lag av folket, og ikke bare AP. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg trodde Unge Høyre var imot den slags SIMPEL PØBELVIRKSOMHET! 9417586[/snapback] Vel i det minste henger de ikke ut enkeltpersoner som visse andre partier . Lenke til kommentar
Ama-gi Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg hadde ikke trodd de skulle reagere så mye, men vi fikk da sagt det vi mente, om enn litt sterkt. Vi har tatt ned alt og en unnskyldning er på vei. Edit: Det så kanskje litt ut som om jeg ba om unnskyldning her. Det var ikke helt meningen. Jeg var ikke med på å henge opp plakatene selv, og skal ikke prate for de som faktisk gjennomførte det. Det vi er helt klare på er uansett at vi ikke setter pris på en del av den reklamen fagforbundet har stått for i forbindelse med svertekampanjen av høyresiden under denne valgkampen. Endret 3. september 2007 av Anigmama Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå regner jeg med at Unge Høyre ikke sutrer og bærer seg om AUF teppebomber Høyres hus med AP-plakater Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Absolutt ikke, men vi vil svare med samme mynt. Lenke til kommentar
xHT Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Deltok selv på denne plakataksjonen og er helt enig i at sosialistsympatisørene (fancy ord) reagerer sterkt. Når vår kjære fylkesleder får telefon fra politiet mens vi kjører til dagens første skoledebatt blir det litt, ja.. spesielt. Vi er tross alt unge, det ligger på en måte i navnet, og vi må få lov til å friske opp valgkampen med litt uskyldig (for det var jo temmelig uskyldig) morro! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Spre det gode budskap, sier jeg bare. Flere plakater ut! Lenke til kommentar
xHT Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vil også rette oppmerksomhet mot artikkelen i Moss Avis, mest mot kommentarfeltet under selve artikkelen. Foreløpig høster vi en god del positiv respons. Kan også fortelle at flere media-representanter har sett på saken med mye humor! Link til artikkelen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg syes det er gøy. Men synes det er litt merkelig at Unge Høyre driver med slik pøbelvirksomhet... Lenke til kommentar
xHT Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg syes det er gøy. Men synes det er litt merkelig at Unge Høyre driver med slik pøbelvirksomhet... 9419735[/snapback] Pøbelvirksomhet er det vel akkuratt ikke. Vi kaster ikke murstein, vi legger ikke kabler på dørmatta til Øystein Kåre Djupedal eller slikt fanteri. Det ville jeg sett på som pøbelvirksomhet. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg syes det er gøy. Men synes det er litt merkelig at Unge Høyre driver med slik pøbelvirksomhet... 9419735[/snapback] Pøbelvirksomhet er det vel akkuratt ikke. Vi kaster ikke murstein, vi legger ikke kabler på dørmatta til Øystein Kåre Djupedal eller slikt fanteri. Det ville jeg sett på som pøbelvirksomhet. 9419757[/snapback] Pøbelvirksomhet er pøbelvirksomhet! Lenke til kommentar
xHT Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Om jeg var fra Fagforbundet ville jeg vel heller kalle vårt lille PR-stunt for et irritasjonsmoment som forsvinner etter en kaffekopp enn pøbelstreker. Lenke til kommentar
Thunder1 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det er det værste jeg har sett i livet mitt noen gang. Tenk å grise ned og totalt ødelegge huset på den måten. Jeg hadde aldri latt dette gå upåaktet hen. Håper fagforbundet tar skikkelig tak i dette, og ordner opp i dette en gang for alle, for nå har unge høyre virkelig overgått seg selv! THERE WILL BE AN UPROAR! AND THE SYSTEM WILL BE ALTERED! THE WAY WE CHOOSE TO LIFE OUR LIFE IS DECIDED BY OUR ACTIONS AND THE HANDS OF GOD! IF WE CHOOSE NOT TO ACCEPT THESE GUIDELINES GIVEN TO US BY THE ALLMIGHTY POWERFUL DIVINE MASTER, WE WILL NOT BE ABLE TO LOOK OURSELVES IN THE EYES AND TRUELY BECOME CLEANSED! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå