Gå til innhold

Kill Bill Student tidenes billigste ?


Anbefalte innlegg

Hei hei har nett bestillt meg kill bill student og lurer på om noen har negative erfaringer med dette abonnementet ?

 

Etter litt regning på Telepriser ( som forøvrig ikke har student i sin kalkulator) så griiiseknuser jo Kill bill student ALT , bare man ikke har veldig høyt forbruk.. (10+ timer )

 

Årsavgift Kr. 399,-

Månedsavgift Kr. 0,-

Bindingstid Ingen

500 gratis ringeminutter / mnd.

inkludert oppstart utover 500 min - 0,79 pr.min. -

oppstart pr. sam. kr. 0,69

1000 gratis SMS / mnd utover 1000 SMS - 0,39 pr. sms

MMS 1,99 pr. MMS

3G/GPRS 14,99 pr. MB

Videosamtale 2,79 pr. min - oppstart pr. sam. 0,99

 

Vanskelig for å tro at det kan bli bedre enn dette, men vet ikke hvordan kundeservice og andre ting er ? Er jo reklamefinansiert men hvor stort problem er da egentlig det.. gratis mobil jo :)

 

finner bare abonnementet på studenkortet.no sine sider.. et form for sammarbeid..

Endret av Pheonix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg studentkortet (200kr, har forøvrig ikke fått noe i posten ennå), men fikk bestille Kill Bill student ved hjelp av medlemsnummeret..

fekk mail om at abonnementet er bestillt, pengene er også trekt fra konto (399kr).. gått en uke, har ikke fått noe i posten ennå.. dukker vel opp

Lenke til kommentar
Kjøpte meg studentkortet (200kr, har forøvrig ikke fått noe i posten ennå), men fikk bestille Kill Bill student ved hjelp av medlemsnummeret..

fekk mail om at abonnementet er bestillt, pengene er også trekt fra konto (399kr).. gått en uke, har ikke fått noe i posten ennå.. dukker vel opp

9419761[/snapback]

 

samme her, venter i spenning :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg hadde valgt dette abonnementet (fremfor OneCall Faktura som jeg har nå) dersom det hadde fremstått som et mer seriøst abonnement. Selv om Nutel har inngått en avtale med Studentkortet.no om abonnementet, så synes jeg det er alt for dårlig at abonnementet ikke er nevnt et eneste sted på Nutel sine sider. Det hadde vel ikke vært verre enn å opprette en side for abonnementet, men med link til studentkortets sider hvis man hadde trykket på "bestill".

 

Hvis man bruker studentkortet.no som informasjonskanal, så står det ikke noe om nummerportering, heller ikke noe om priser for spesialnumre og priser til/i utlandet. Riktignok er priser for spesialnr og roaming nevnt, men de står bare under "andre priser" - uten at det står hva prisene faktisk er. Står heller ikke noe om kundeservice, kundesider (f.eks. samtalespesifisering?), eventuelle tilleggstjenester osv - i det hele tatt det jeg forventer å få informasjon om hvis jeg skal bytte operatør.

 

Den dagen Nutel virker mer seiøse med sitt Killbill Student-abonnement kan det hende at jeg vurderer det igjen. Sånn som det er nå er det uaktuelt.

Lenke til kommentar

Akkurat det er jeg ikke så bekymret for. Ville normalt ha vært det, men basert på erfaringer jeg har lest fra brukere her som allerede har abonnementet, så er det bare små mengder som ikke virker forstyrrende, så for mobilregning på 50 kr/mnd (pluss litt gprs og andre småting) kunne jeg ha levd med det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Jeg hadde valgt dette abonnementet (fremfor OneCall Faktura som jeg har nå) dersom det hadde fremstått som et mer seriøst abonnement. Selv om Nutel har inngått en avtale med Studentkortet.no om abonnementet, så synes jeg det er alt for dårlig at abonnementet ikke er nevnt et eneste sted på Nutel sine sider. Det hadde vel ikke vært verre enn å opprette en side for abonnementet, men med link til studentkortets sider hvis man hadde trykket på "bestill".

 

Det er ingen andre operatører som nevner NOE om abonnement de tilbyr gjennom fordelsklubber/organisasjoner. Et eksempel er det rabatterte bedriftsabonnementet Netcom tilbyr gjennom Ownersbuy. Nada informasjon om det på Netcoms sider. Det er altså ikke "for dårlig" at Nutel ikke nevner abonnementet, forutsatt at man måler Nutel opp mot andre operatører. Skal man rette kritikk noe sted så må det være mot Studentkortet.no.

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar

Jeg ser at Ownersbuy kaller abonnementene sine for "Owners (...)". Studentkortet kaller abonnementet sitt for "Killbill student", og nettopp Killbill er det Nutel markedsfører abonnementene sine under. Går du på nutel.no og "mobil", så står det faktisk "KILLBILL Mobilabonnement". Det er da tydelig at Nutel vil være assosiert med "killbill", og hvis jeg vil finne informasjon om et Killbill-abonnement går jeg derfor til Nutel sine sider.

Lenke til kommentar

Hæ? Det er da langt fra det samme abonnementet. Fastpris-abonnementet går jo ut på at du har fri bruk av telefoni/SMS/MMS ved å betale en gitt fastpris i året/måneden. Studentkort-abonnementet gir inkluderte minutter og SMSer, noe som ikke er det samme. Studentkort-abonnementet er IKKE nevnt på Nutels nettsider. Jeg synes det er useriøst av Nutel å inngå et samarbeid med Studentkortet.no uten å engang ha en referanse til at all informasjon vedrørende abonnementet er å finne på Studentkortets nettsider. Såfremt abonnementet heter "KillBill [...]" er det etter min mening helt naturlig at det blir assosiert med Nutel, som jeg har nevnt tidligere.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Slår ikke one call/ipea for folk med lite forbruk, som f.eks meg. Å bruke mobilen har ikke kostet meg annet enn strøm siden jeg fikk meg one call.

Sant nok, men for de med mer forbruk enn de gratis-minuttene/sms, er dette et glimrende abbonemang, bare de får ut fingern og porterer nummerene våre snart...!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...